מערכת COL | יום י"ד חשוון ה׳תשס״ו 16.11.2005

'שליחות כפי יכולתך' - במרכז הכינוס הארצי

"שליחות כפי יכולתך" - יהיה הנושא המרכזי בכינוס השנתי ה-46 של חסידי חב"ד בארץ שיתקיים באולם האירועים של קיבוץ 'נצר סירני', ביום שלישי כ' במרחשוון, יום הולדת הרבי הרש"ב, החמישי בשושלת נשיאי חב"ד, (22.11.05) מהשעה 7:00 בערב. בכינוס ישאו דברים רבנים, ראשי ישיבות, ומשפיעים, שידברו על צו השעה: 'שליחות אישית - זכותו וחובתו של כל חסיד'. נושאים נוספים שידונו בכינוס: "שלוחים – משפחה אחת" - הדבק המלכד את כלל חסידי חב"ד, 'חודש השביעי בשליחויות שונות, ועוד. הכינוס מאורגן על-ידי מרכז צעירי-אגודת-חב"ד. פרטים נוספים ב'כתבה מלאה'
'שליחות כפי יכולתך' - במרכז הכינוס הארצי

 בפעם ה-46 יתכנסו השנה חסידי חב"ד לכינוס השנתי על מנת לסכם את השנה החולפת ולהתוות את הפעילות בשנה שהחלה. כינוס זה מיועד לציבור חסידי חב"ד ותלמידי הישיבות, וצפויים להשתתף בו אלפי חסידי חב"ד. הכינוס מאורגן על-ידי מרכז צעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, המכהן גם בתפקיד יו"ר אגודת חסידי חב"ד בארץ.

הנושא המרכזי בכינוס יהיה "שליחות כפי יכולתך", והדוברים בכינוס, רבנים, ראשי ישיבות, שלוחים ומשפיעים, ישאו דברים בנושא המרכזי וכן בנושאים נלווים כמו "שליחות אישית - זכותו וחובתו של כל חסיד - כיצד לתרום להגשמת השליחות העיקרית להכין את העולם לקבלת פני משיח צדקנו".

הכינוס יתקיים באולם המופעים של קיבוץ 'נצר סרני', ביום שלישי כ' במרחשוון, יום הולדת הרבי הרש"ב, החמישי בשושלת נשיאי חב"ד, (22.11.05) מהשעה 7:00 בערב.

מקהלת חסידי חב"ד ובראשם הזמר החסידי הנודע ר' יוני שלמה (מצרפת) תלווה את הערב כולו בניגוני שמחה והתוועדות. משפיעי ורבני חסידי חב"ד יתוועדו עם הציבור, יחליפו חוויות מחודש החגים ב'בית חיינו' – בית מדרשו של הרבי מליובאוויטש בניו-יורק שגדש, בחודש החגים, רבבות חסידים מכל רחבי תבל ואורחים ששבו משם יספרו על רגעי התעלות הנפש שחוו.

במהלך הכינוס יוקרן סרט וידיאו מהתוועדות של הרבי מליובאוויטש. מקומות מיוחדים לנשים. כרטיסים במקום. הסעות יצאו מכל רחבי הארץ.

אתר צעירי-חב"ד

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מחיר כרטיס
י"ד חשוון ה׳תשס״ו
האם ידוע מה מחיר הכרטיס???
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.