מערכת COL | יום י"ג חשוון ה׳תשס״ו 15.11.2005

חב"דניק גורש מסניף הביטוח-לאומי ברמלה

ח"כ הרב מאיר פרוש מ'אגודת-ישראל' פנה באחרונה למנכ"ל ה'ביטוח-לאומי' ברמלה, עם טענה קשה: "פנה אלי יהודי יקר" כותב לו הרב פרוש, "חסיד חב"ד ושטח בפני מקרה שקרה לו בסניף ביטוח-לאומי ברמלה. הנ"ל הגיע לסניף ביטוח-לאומי ברמלה לצרכיו האישיים. בזמן ההמתנה להגעת תורו, הוציא זוג תפילין והציע לממתינים בתור להניח תפילין בזמן ההמתנה. לאחר מספר דקות ניגש אליו יהודי אחד וביקש להניח תפילין, לפתע הגיע איש ביטחון של הסניף ודרש ממנו בתוקף לא לעשות זאת במסגרת הסניף. המאבטח קרא לקצין הבטיחון של הסניף, מר אלישע בן-יעיש וזה דרש מהנ"ל לעזוב את השטח. הנ"ל התגונן להגנתו כי לא קיים חוק האוסר את מה שעשה וכי הוא ביקש לעשות חסד ליהודי, אך הקב"ט לא שעה לדבריו ונתן הוראה להוציאו מחוץ לסניף. המשך ב'כתבה המלאה'
חב
הנ"ל יצא מזועזע מהסניף ברמלה בעוד שהיהודי שביקש להניח תפילין נותר מאחור. המקרה דלעיל מצער מאוד ולצערי אנו נוכחים לראות כי גם במדינת היהודים קורים מקרים מהסוג הזה המזכירים לנו תקופות קשות ומצמררות שעברו בני עמנו בארצות אנטישמיות בחו"ל.

הייתי מבקש לדעת מדוע נאסר על הנ"ל להניח תפילין ליהודי אחר במסגרת המתנה בתור. הרי זה כמעט כמו להשאיל ספר או כל דבר אחר ליהודי הזקוק לכך.

אגב, הפונה הדגיש בפני כי באותו הסניף ישנם שני תורים להמתנה, האחד לגברים והשני לנשים, איש בודק אנשים ואישה בודקת נשים. נראה כי זהו ריצוי, מחווה או שמא מילוי בקשתם של הערבים המתגוררים באיזור. ע"כ השתמומתי כפליים כאשר יהודי שביקש לעשות מצות הנחת תפילין במדינת היהודים, הוצא בביזיון מהמקום, כאילו מדובר באדם המפיץ חומר מסוכן או מנוגד לחוק. אשמח באם תתן דעתך לדברים הכתובים לעיל ואודה על קבלת תגובה", מסיים פרוש את המכתב.

בשיחה שקיימו עם הרב פרוש, הוא אומר כי עדיין לא ידוע לו על כל תגובה שנתקבלה מסניף הביטוח-לאומי. 
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
בושה וחרפה!
י"ג חשוון ה׳תשס״ו
שיהודי מונע מיהודי לעזור ליהודי אחר
2.
ל 1
י"ד חשוון ה׳תשס״ו
גם אם אתה חושב ומאמין שמרק ירקות זה דבר טוב וחשוב לבריאות אתה לא יכול להכריח אותי לאכול אותו...

במילים אחרות למה שאתה קורא עזרה אחרים קוראים הטרדה ,

המצב היום הוא שהשנאה לדת , או לפחות למי שמייצג את הדת בארץ - גדולה מאוד !!!

והאמת והשלום אהבו

א
מהתפוצות
3.
ל 2
י"ד חשוון ה׳תשס״ו
אף א לא מכריח אותך לאכול מרק
לכן אין כאן "הטרדה"
אבל אם נמצאים אנשים רעבים ולך יש רק מרק (שאולי אתה אישית לא אוהב אותו), לא להציע לפחות מרק זה לאנשים רעבים - לא חכם בלשון נקי, ואולי יותר מתאים לאנשי סדום.
4.
סיפור אמיתי
י"ד חשוון ה׳תשס״ו
סיפר לי בחור שנסע ברכבת ונזכר שטרם הניח רבינו-תם, בשיא הטבעיות נעמד במקומו הפשיל שרוולו והחל להניח תפילין, מולו יושבת אשה מבוגרת (מהסוג שאוהבים עניני קדושה - רק עדיין לא בגילוי...) וקוראת ספר.
מתחילה לקנטר אותו האשה "מה אתה חושב שאתה עושה פה אדוני?", "אתה מוכרח לעשות את זה כאן?", "זה נראה לך בית כנסת או משהו כזה?"...
סיים הבחור להניח התפילין, הישיר מבט לגב הנכבדה ושאל בחזרה "גב מדוע את קוראת כאן ספר? זה נראה לך כאן ספריה?" ויסתתמו טענותיה...
,
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.