מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשס״ו 11.11.2005

חדש: חוברת שבועית - דבר מלכות ברוסית

האתר "החסידות בשפה הרוסית" הנחשב לאחד האתרים הגדולים והמוצלחים, שפועלים בשדה הפצת המעיינות בין יהודי רוסיה ובין היהודים דוברי רוסית בכל העולם כולו, יוצא עם יוזמה חדשה – פרוייקט חדש של "חוברת שבועית". הרעיון של הרב יצחק רויטמן, מנהל האתר, הוא, לדבריו – "החסידות עם טעם", "החסידות עם נשמה". הקהל היעד של החוברת החדשה – בראש ובראשונה הצעירים, המחפשים את דרכם בחיים, שלומדים באוניברסיטאות, וטבעם לחקור כל עניין לעומקו. וכשנותנים להם את הרעיון השטחי, הרבה פעמים לא רק שלא מצליחים לקרבם עי"ז, אלא אדרבא, זה עושה עליהם רושם כאילו כל החסידות זה דבר שטחי ח"ו. המשך ב'כתבה מלאה' * להורדת החוברת בפורמט PDF לחצו כאן
חדש: חוברת שבועית - דבר מלכות ברוסית
הרב רויטמן סיפר ל-COL כי "בהיותי במוסקבה דיברתי עם כו"כ סטודנטים, המבקרים במרכז הקהילתי דשם, וראיתי במוחש עד כמה עז צמאונם למילה של חסידות אמיתית ומקורית, ועד כמה הם לא מוכנים ללכת על פשרות, ולהסתפק במבט שטחי.

הסטודנט הרוסי היום בדרך כלל מודע לכך שישנם עוד חסידויות אחרות, וישנם עוד תנועות רבות ביהדות, ולכן חשוב שבעתיים לתת לו את ה"מעיין" כמו שהוא, ללא התערבותו של שכל אנושי, וגם ללא קיצור מיותר, כי לפעמים ע"י זה שמקצרים – אז מאבדים את כל העומק.

לצערנו, אומר הרב רויטמן, גדל דור שלם, שבטוח, שכל הרעיון של חב"ד הוא "סיסמאות", וביודעי היטב את משאת נפשם ואת רצונם העז להגיע להאמת, גמלה בלבי החלטה להמשיך בעבודה קדושה זו, ולהמשיך לא רק בכיוון ה"וירטואלי" בלבד, אלא להוריד את זה לאוויר העולם למטה מי' טפחים.

החל משבוע זה תצא "לאור חוברת שבועית בסגנון "דבר מלכות", הכוללת שיחה של הרבי, אגה"ק וסיפורים חסידיים, כתובה בשפה ברורה ומובנת, ומשתדלים לבחור שיחות ואגרות וסיפורים כאלה, ש"מדברים" לקורא הצעיר ואינטלגנטי.

מי שמעוניין להזמין את החוברות "דבר מלכות ברוסית", להקדיש או לתמוך בהוצאות המרובות של פרויקט – יכול לפנות להרב רויטמן ישירות במייל [email protected] או בטל' 054-6657493
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
יישאר כח לרב רוייטמן
י"א חשוון ה׳תשס״ו
מקווים שהחוברות יופיעו מידי שבוע ב-COL
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.