מערכת COL | יום ט' חשוון ה׳תשס״ו 11.11.2005

'מקושרים' און ליין ב - SMS

אירוע מסעיר בחב"ד? שידוך טרי? נולד בן לחבר? רוצה להתעדכן מלוח-האירועים גם אם אתה לא מול דף הבית שלך, אנחנו מגיעים עד אליך. שירות חדש של מרכז התקשורת החב"די - COL, שולח לך את כל העדכונים, מאת צוות הכתבים של COL בעולם ובזמן אמת, היישר למכשיר הטלפון הסלולרי שלך.לרגל השקת השירות החדש יוצא COL במבצע מיוחד! הירשמו עכשיו וקבלו הודעות במשך שבוע בחינם! עד ליום ראשון הבא י"ח חשוון (20/11/2005) כל ההודעות שישלחו למנויים יהיו בחינם. עלות ההרשמה כרוכה בתשלום סך של 50 אגורות. מבוקר אותו יום בשעה 08:00 כל ההודעות שישלחו למנויים שנרשמו עד לשעה זו ולאחריה תהיינה כרוכות בתשלום של 50 אגורות. כיצד נרשמים? COL מעמיד לרשותכם מגוון מסלולים. 'SMS און ליין' - כל הפרטים ב'כתבה מלאה'.
'מקושרים' און ליין  ב - SMS


מסלול 20: עדכוני חדשות ותזכורות מלוח האירועים כאשר סך כלל ההודעות בחודש לא יעלה על 20 ש"ח. שליחת הודעת SMS עם המספר 20770 לטלפון מספר 3636 תחבר אתכם ישירות למסלול זה.


מסלול 30: עדכוני חדשות, תזכורות מלוח האירועים ועדכונים מיוחדים, כאשר סך כלל ההודעות בחודש לא יעלה על 30 ש"ח. שליחת הודעת SMS עם המספר 30770 לטלפון מספר 3636 תחבר אתכם ישירות למסלול זה.


מסלול 40:  עדכוני חדשות, תזכורות מלוח האירועים, עדכוני מזל טוב מיוחדים, ומבזקים נוספים מהנעשה בעולם  שלא בהכרח מוצגים בחדשות האתר. כאשר סך כלל ההודעות בחודש לא יעלה על 40 ש"ח. שליחת הודעת SMS עם המספר 40770 לטלפון מספר 3636 תחבר אתכם ישירות למסלול זה.


מסלול שידוכין: חשוב לכם לדעת מי חתן? מי כלה? מעכשיו אתם הראשונים שתדעו! הרשמה למסלול זה תחבר אתכם למערכת המקבילה המוצגת באתר וכל הודעה על שידוך חדש בשעה טובה תגיע ישירות לסלולרי שלכם! במסלול זה יישלחו הודעות שידוכין בלבד. כל שנותר עליכם לעשות הוא לשלוח הודעת SMS עם המספר 11770 לטלפון מספר 3636 ואתם מקושרים.


מסלול אירועים: רציתם מאוד להשתתף באירוע חב"די בין אם זה חתונה, ברית, בר מצווה, התוועדות או כינוס חסידי חב"ד אבל מה לעשות, שכחתם. נשמע מוכר? מרגע ההרשמה למסלול זה תוכלו לחסוך לעצמכם את אי הנעימות ועוגמת הנפש הנלווים למצבים מסוג זה. הרשמה למסלול אירועים תאפשר לכם לקבל תזכורת יומית בבוקר יום האירוע היישר מלוח האירועים של COL. כל שנותר עליכם לעשות הוא לשלוח הודעת SMS עם המספר 770770 לטלפון מספר 3636 ואתם תמיד מקושרים.


זכרו בכל עת תוכלו להסיר את עצמכם מכל אחד מהמסלולים ע"י שליחת הודעת SMS עם קוד המסלול ובתוספת המילה בטל. לדוגמא, להסרת מנוי ממסלול שידוכין שלחו הודעת SMS כזו: 11770 בטל לטלפון מספר 3636.

(למנויים במסלול 'ביג טוק' של אורנג'-פרטנר עלות קבלת הודעה תעמוד על 1 ש"ח)

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
6 תגובות
1.
לא מצליח להרשם!!!
ט' חשוון ה׳תשס״ו
שלחתי SMS והוא מחזיר לי משהו לא ברור
2.
כמה?
ט' חשוון ה׳תשס״ו
כמה עולה מסלול שידוכין או אירועים?
3.
מוסקבה, רוסיא
י"א חשוון ה׳תשס״ו
? SMS איך מקבלים כאן במוסקבה
5.
ברוקלין
י"ג חשוון ה׳תשס״ו
האם נוכל לקבל את ההודעות בניו-יורק?
6.
השבוע היתה רק הודעה על ויקופדיה?
י"ד חשוון ה׳תשס״ו
נרשמתי וקיבלתי רק הודעה על ויקופגיה
7.
מחיר
כ"ח חשוון ה׳תשס״ו
אני שוקל להצטרף למסלול אירועים
כדי להיות מעודכן בכל מה שקורא,
אבל במסלול זה לא רשמתם את המחיר
אודה לכם אם תחזירו לי במייל או שתפרסמו באתר, את המחיר כפי שעשיתם במסלולים הקודמים
בתודה
שלמה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.