מערכת COL | יום ח' חשוון ה׳תשס״ו 10.11.2005

המאבק הבא של הרב דרוקמן: טיפוסים אלימים

תקרית קשה ביותר מסעירה את קריית-מוצקין בחיפה: משגיח כשרות איבד את שמיעתו כתוצאה ממכות שקיבל מבעל חנות פלאפל בה עבד כמשגיח. המשגיח הוכה לאחר שהסיר את תעודת הכשרות מהחנות. הסיפור החל לאחר שנותן הכשרות, הרב דוד-מאיר דרוקמן, רבה של הקרייה, סירב להחליף את משגיח הכשרות בחנות הפלאפל, לפי בקשת בעל החנות."המשגיח מכהן מטעם הכשרות ולא מטעם הלקוח", אמר הרב דרוקמן. "אם הם לא מסתדרים זו דווקא סיבה טובה להשאיר את המשגיח. אם הם מסתדרים יותר מידי טוב, זו הבעיה, מבחינת הכשרות כמובן", מתאר הרב דרוקמן ל'משפחה'. לאחר שסירב לבקשה הודיע בעל החנות כי הוא מבקש להסיר את ההכשר. אלא שכעבור ימים אחדים הבחין בעל החנות כי היקף המכירות בחנותו ירד פלאים. המשך ב'כתבה המלאה'
המאבק הבא של הרב דרוקמן: טיפוסים אלימים
הרב דוד-מאיר דרוקמן (צילום: ישראל ברדוגו)
"יש התחזקות גדולה בכל קרית מוצקין ואיזור הקריות ואנשים דורשים כשרות חרדית", אומר הרב דרוקמן. בעל החנות הפעיל מערכת לחצים על הרב להשבת ההכשר. אלא שזה דרש בתמורה שבעל החנות יציית לכל תנאיו כולל השארת המשגיח שפעל במקום. בעל החנות סירב לפי הרב דרוקמן. השבוע, ירק בעל החנות את זעמו על המשגיח. כאשר הבחין בו מבקר בחנות הפיצה הסמוכה לחנות הפלאפל, ניגש אליו וגרר אותו לשיחה בצד המדרכה. שם חבט והלם בו בעוז, וקרע לו את עור התוף באוזנו הימנית. כתוצאה מכך איבד המשגיח את שמיעתו באוזן זו.

"אני מקווה מאוד שהקב"ה יעזור ותמצא התרופה", אומר בכאב הרב דרוקמן, "לא יעלה על הדעת שרב בישראל ייתן כשרות תחת איומים ולחצים כאלו ואחרים. מעתה לפני מתן כשרות נבדוק את אופי בעל המקום. בעל חנות הפלאפל גם אם יציית לא יקבל תעודת כשרות. אינני מוכן לעבוד עם טיפוסים אלימים". המשגיח הגיש תלונה למשטרת זבולון על תקיפה בנסיבות חמורות.
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
מי המשגיח??
ח' חשוון ה׳תשס״ו
מדובר על הפיצה שבקרית שמואל??
2.
יישר כח
ח' חשוון ה׳תשס״ו
לרב דרוקמן יאריך ימים על ממלכתו לעשות רצון משלחו עד ביאת משיח צדקנו תומ"י ממש, שלוחי מצווה אינם ניזוקים אפשר לראות בחוש שזה חלק מחבלי משיח
תושב הצפון
3.
זהירות!
י"א חשוון ה׳תשס״ו
בעל חנות הפלאפל שהרגיש את ההפסד הגדול של הצרכנים החב"דים ב...כיס מה שנקרא. פרסם בערב שבת מנשר מיוחד לחסידי חב"ד ובו הוא מסביא שההכשר עבר לרב אחר בקריה. והמוצרים נשארו אותם מוצרים כולל שחיטת ליובאוויטש וכו.

כמובן, שאנו חסידי חב"ד נדיר רגלינו ממקום זה על אף החסה הבדוקה והבשר המהודר.
4.
כתושבת קרית מוצקין וכשכנ/ה למשפחת דרוקמן...
כ"ב כסלו ה׳תשס״ו
לרב דרוקמן באמת מגיעה ישר כוח גדול ........

ו"די למבין"
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.