מערכת COL | יום ד' חשוון ה׳תשס״ו 06.11.2005

בר מצווה מרגשת לילד שאמו נפגעה קשה בפיגוע בחדרה

מחר (שני) תתקיים בבית חב"ד חדרה, חגיגת בר-מצווה לילד שאמו נפצעה לפני עשרה ימים בצורה קשה בפיגוע ההתאבדות בשוק העירוני בחדרה. כאשר נודע לבני משפחת שטיינברג שאם המשפחה ששהתה בעת הפיגוע ליד דוכן הפלאפל בשוק העירוני נפצעה קשה ונשקפת סכנה לחייה, הדבר האחרון שהם יכלו להפנות אליו את תשומת ליבם היה חגיגת בר-המצווה המתוכננת לבן האמצעי אלי.לאלי, שהינו השלישי במשפחה בת חמישה ילדים, לא היו בקשות ודרישות מופרזות מהיום החשוב בחייו. הוא בקש רק ללכת לבית הכנסת, להתעטף בתפילין ולעלות לתורה ככל שאר בני גילו. על חגיגה מפוארת באולם או על טיול משפחתי ליורו-דיסני כמו רבים מבני גילו הוא לא העז אפילו לחלום. והנה, הגיע הפיגוע הרצחני, ואפילו חגיגה צנועה הפכה להיות עבור בני המשפחה למטרד. שהרי למי יש מצב-רוח, זמן, או כסף לחגיגות כאשר כל בני הבית מגויסים למשמרות ליד מיטת האם המאושפזת ב"הלל יפה", ושכנים טובים עוזרים בניהולו של הבית.
בר מצווה מרגשת לילד שאמו נפגעה קשה בפיגוע בחדרה
בר מצווה לבן משפחת נפגעי הטרור (ארכיון)
כאשר נודע הדבר למנהל בית חב"ד בחדרה הרב יוחנן בוטמן, ולמנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור הרב מנחם קוטנר, הוחלט לעשות הכל על מנת ולאפשר לאלי לחגוג את כניסתו לנועם עול מצוות בצורה מכובדת וחגיגית כפי שזוכה לה כל ילד יהודי בגיל 13. "לא רצינו שהילד יזכור לכל החיים, שאמו לא השתתפה בבר המצווה שלו" אומר הרב קוטנר.

האם היתהמאושפזת בבית הרפואה, ולאחר מגעים עם הצוות הרפואי ב"הלל יפה" הוחלט לחגוג לאלי חגיגת בר מצווה בבית-הכנסת שבמרכז הרפואי, כאשר צוות רפואי צמוד ילווה את מיטת האם שתורד לצורך כך מהמחלקה בה היא מאושפזת. לחגיגה הוזמנו חבריו של אלי, בני משפחה ושכנים וידידים שכולם התפללו בימים האחרונים לשלומה של האם. כמובן שארוחה חגיגית וכלי נגינה יהיו גם כן. ואפילו אופני הרים חדשות ומבריקות שנקנו כמתנה עבור אלי.

בימים האחרונים שיפור ניכר במצבה של האם, וביום ראשון הוחלט לשחררה לביתה. חגיגת בר-המצווה תתקיים בבית חב"ד חדרה, רחוב הנשיא 77 ביום שני, ה' במר-חשוון, 7/11/05 , בשעה שמונה וחצי בבוקר.

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
2.
יישר כח
ד' חשוון ה׳תשס״ו
יישר כח לכם וליצחק אייזנבך.
3.
DAHOUF
ה' חשוון ה׳תשס״ו
IYE TOV IM TIRCHEMOU ET CHEM AIMA CHENAGUID ALEA THEILIM
4.
mamash merragesh
ה' חשוון ה׳תשס״ו
!!!!!
5.
חב"ד חדרה
ו' חשוון ה׳תשס״ו
יישר כוח עצום על הבר מצווה אני חושב שלא כל בית חב"ד מסוגל לארועים שכאלה .פשוט מרגש.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.