מערכת COL | יום כ"ט תשרי ה׳תשס״ו 01.11.2005

כרטיס טיסה לכינוס השלוחים בניו-יורק ב-499$

עשרות כרטיסי טיסה לניו-יורק לקראת כינוס השלוחים נמכרו בשעות האחרונות לשלוחים בישראל במחיר של 499$. עם תוספת מס מגיע מחיר הכרטיס ל-527$. מדובר בטיסות שכר (צ'רטר) של חברת 'ישראייר' ישירות לשדה התעופה 'קנדי'. בשעות הערב אזלו הכרטיסים. האנשים שעמדו מאחורי היוזמה להציע לשלוחים מחירים זולים נדהמו מהמחירים של חברת 'ישראייר' וזאת במיוחד לאחר שהם עמדו בקשר עם חברה זו בשבועות האחרונים באמצעות רב החברה החב"דניק הרב פנחס אלטהויז מחולון. מסתבר, כי השלוחים שלא המתינו למחירים המוזלים של הנהלת הכינוס, יצאו נשכרים. הערב (שלישי) נמסר כי נחתם הסכם עם חברת 'ישראייר': מספר מצומצם של  כרטיסי טיסה ימכרו במחיר 550$ ויתרת הכרטיסים ב-750$. מדובר בטיסות ישרות מתל-אביב לניו-יורק בתאריכים: 20,11, 22,11, ו-24,11. (מוצ"ש, שני, ורביעי) בשעה 01:30 לפנות בוקר. נחיתה בניו-יורק בשעה 07:00. שימו לב, המחירים המוזלים יאזלו עוד הערב. טיסות חזור: יום שלישי 29.11, יום חמישי 1.12, בשעה 23:00 בלילה. ומי שלא מאמין למחירים המוזלים בהם נמכרו הכרטיסים מוזמן להיכנס ל'כתבה מלאה'
כרטיס טיסה לכינוס השלוחים בניו-יורק ב-499$
לא מתיחה. 499$ כרטיס לניו-יורק בטיסה ישירה
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
8 תגובות
2.
זה כבר היה ידוע
כ"ט תשרי ה׳תשס״ו
לפני תשרי כבר התפרסם שבתקו0ת החורף המחירים ירדו.ברדיו אמרו שהמחירים ירדו עד 450$, אז מה ההתפעלות
3.
הנזק שבפרסום ובפניות מרובה על התועלת!
כ"ט תשרי ה׳תשס״ו
גם אני - במעמדי כסוכן ברשת לכיש טורס מכרתי כרטיסים של ישראייר במחירים דומים. אין כאן שום מבצע לכינוס השלוחים, אלא מחיר מבצע שכמוהו ניתן למצוא מידי פעם - בעיקר בחברות צרטר כמו ישראייר - בזמנים חלשים כגון עונת החורף.
הדרך להבטיח שלא יהיו מחירים כאלו היא לפנות לחברות התעופה ולבקש מחיר מיוחד, ואם אפשר גם להסביר מדוע, כך הן יידעו שיש ביקוש לתאריכים מסוימים, ויימנעו מלהקצות מקומות במחירי המבצעים המוזלים. כך אכן קרה גם הפעם. חברות התעופה אינן גופי צדקה והן עובדות על בסיס של ביקוש מול מחיר.
החכמה היא לדעת גם מתי לא לפנות לחברות התעופה, אלא להזמין מספר גדול ככל האפשר של מקומות בתנאי מבצע - ורק אח"כ לנסות לפעול. (בניגוד לתקופת החגים שמוגדרת ממילא כתקופת שיא, ובפרט בקביעות כמו השנה ואכמ"ל, אם כי גם במקרה הזה, ריבוי הפניות לחברות התעופה גרם להעלאה במחיר ולא להוזלתו).
אנשים בעלי כוונות טובות (וגם פחות טובות), המבינים אולי בפרסום ואף בעסקים בתחומים אחרים, מנסים אולי להועיל - אך בפועל הנזק מרובה על התועלת. העמלה של הסוכנים היא בין 7 ל9 אחוז, כך שאין הרבה על מה להתמקח, ועיקר המיקוח הוא מול חברות התעופה.
כאמור, מי שלא מעורה בענף, ימצא עצמו בדרך כלל גורם לנזק במקום להועיל, כך היה בתשרי האחרון, וכך לצערנו מסתמן גם עתה - וחבל!
4.
לידיעתכם
כ"ט תשרי ה׳תשס״ו
עד מחר בערב יש מבצע באל על ב600 $ בלבד תפרסמו שיקנו מהר
נראה לי שמוכרים זאת בלכיש טורס
5.
למנוע טעויות!
כ"ט תשרי ה׳תשס״ו
חשוב להדגיש שכל הטיסות של ישראייר לניו יורק מוגדרים כטיסות צרטר מכיון שרק אל-על היא המוביל הלאומי לע"ע, (מוביל נקוב בלשון ענף התעופה). בנוסף, 18 הדולרים הנוספים אותם משלם הנוסע בקבלה המוצגת אינם על מיסים כפי שמובן לכאורה מהכתבה, אלא תוספת על תשלום דרך כרטיס האשראי ב3 תשלומים.
6.
ל - 2 אל תצתדק
ל' תשרי ה׳תשס״ו
אין כאן שום נזק
ממילא נשארו מס מצומצם של כרטיסים במחיר המוזל
כוונת הפירסום היא להביא למודעות הציבור שלא ימהרו לשלם מחירים גבוהים יותר כמו המחיר שהוצע לכמה שלוחים דווקא בלכיש טורס.
ועד כמה שידוע לי גם לכיש פועלת מתוך שיקולים עיסקיים בלבד. וכידוע כל אחד דואג תחילה לצלחת שלו, אז למה אתה מנסה למנוע את האפשרות לחסוך לשלוחים עוד כמה דולרים?
7.
לתגובה 4 אתה טועה
ל' תשרי ה׳תשס״ו
לא חכמה סתם לבלבל תמוח, שמעת על מבצע וכתבת, ביררת קודם פרטים על המבצע??
המבצע הזה באלעל ב 600 $ הוא ליוצאים החל מ 11.1.06.
אז אולי תעשה מחזור שני של כינוס השלוחים..
8.
לכל מי שרוצה לא דרך המרכז
ל' תשרי ה׳תשס״ו
מי שרוצה להזמין כרטיס בחברת ישראייר אפשר http://daka90.ynet.co.il/Deals/CdaDeals/0,1288,2080533,FF.html
9.
תגובה ל-3 ו-8
א' חשוון ה׳תשס״ו
ל-3: כל השטורעם על כרטיסים מוזלים זה עבור השלוחים!!! אין כאן מטרה עסקית או כוונה לדפוק את לכיש טורס. יש מי שיושב ועדין חושב על הרבי ועל שלוחיו ומנסה כל דרך אפשרית לחסוך את הוצאותיהם (וזו רק ההתחלה)

ול-8: הכינוס נגמר בנובמבר 27 אז תפרסם במחלקה עסקית.

נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.