מערכת COL | יום כ"ט תשרי ה׳תשס״ו 01.11.2005

מאמר 'שובה ישראל' במהדורה חדשה בתרגום אנגלי

בשורה טובה ללומדי חסידות דוברי אנגלית: מאמר ד"ה שובה ישראל רנ"ט יצא לאור במהודרה חדשה עם תרגום אנגלי עם ביאורים ומקורות, במסגרת הסידרה הפפולרית Chasidic Heritage Series. לקראת התחלת ה"זמן" החדש של שנת הלימודים יצא לאור בהוצאת קה"ת קונטרס חדש באנגלית בשם "כוחה של תשובה" -והוא מאמר ד"ה שובה ישראל תרנ"ט לאדמו"ר הרש"ב נ"ע, עם תרגום אנגלי מעודכן, ועם מקורות וביאורים באנגלית, מעשי ידי הרב אליעזר דנציגר מטורנטו. הקונטרס הוא חלק מסידרת Chasidic Heritage Series, שמטרתה להוציא לאור לקט מובחר של מאמרי חסידות בתרגום אנגלי מעודכן, להקל על הקהל הרב והגודל של ציבור דוברי האנגלית הצמאים ללמוד חסידות מן המקור. בסידרה זו נדפסים המאמרים בלשון הקודש בניקוד עם תרגום אנגלי, עמוד מול עמוד, כך שהלומדים יוכלו גם להבין את שפת המקור.
מאמר 'שובה ישראל' במהדורה חדשה בתרגום אנגלי
הסידרה התקבלה באהדה רבה בקרב אחב"י דוברי האנגלית, ובמיוחד אצל שלוחי הרבי העוסקים בהגדת שיעורי חסידות עבור הציבור האנגלי.

מאמר זה הוא השלישי מהמשך יום טוב של ראש השנה תרנ"ט, הנלמד ע"י תלמידי ישיבות חב"ד כחלק מסדר לימוד החסידות, ושני המאמרים הראשונים כבר נדפסו עם תרגום אנגלי במסגרת סידרה זו בשנים האחרונות.

ייחודו של מאמר זה היה נשמע מפיהם של גדולי המשפיעים, בהיותו אחד ממאמרי ה"עבודה" הכי מפורסמים שבין מאמרי אדמו"ר הרש"ב נ"ע, והוא דן במעלת העבודה מתוך יראת ה', ובמעלת עבודת התשובה, על יסוד דברי חז"ל שהקב"ה ביקש לברוא את העולם במידת הדין והגבורה, וכדברי בנו אדמו"ר הריי"צ ב"תוכן התחלת המאמר", שהמאמר מבאר כיצד "גבורה גורם שלימות העבודה". בתוך הדברים, עוסק המאמר גם במעלת ההתבוננות ביראת העונש (כולל העונש דגיהנום), דבר נדיר ביותר בחסידות חב"ד (ואפילו בתניא לא נזכר ענין יראת העונש).

[מלבד שלשת המאמרים הראשונים של המשך יו"ט של ר"ה תרנ"ט לאדמו"ר הרש"ב, יצאו לאור במיסגרת סידרה זו המאמרים הבאים: מאדמו"ר הזקן – ד"ה בעצם היום הזה נימול אברהם שבתורה אור לך לך, ד"ה ויושט המלך שבתורה אור מגילת אסתר, וד"ה אדם כי יקריב שבלקוטי תורה ויקרא; מאדמו"ר האמצעי – ד"ה כי אתה נרי שבשערי אורה; מאדמו"ר הצמח-צדק – מצוות אהבת ישראל שבדרך מצותיך; מאדמו"ר מהר"ש – ד"ה מי כמוכה תרכ"ט; מאדמו"ר הריי"צ – כללי החינוך ההדרכה, אגרת בענין ד' עולמות, ד"ה כל המאריך תר"צ; ומכ"ק אדמו"ר זי"ע – ד"ה וישלח יהושע תשל"ו, ד"ה מים רבים תשל"ח, קונט' ענינה של תורת החסידות, וד"ה ואתה תצוה תשמ"א (קונט' פורים קטן תשנ"ב)].

את הקונטרס ניתן להשיג בחנות קה"ת ובחנויות הספרים.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד!
כ"ט תשרי ה׳תשס״ו
כל הכבוד ליוזמה הברוכה ולהעומדים מאחור.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.