מערכת COL | יום כ"ד תשרי ה׳תשס״ו 27.10.2005

האתגר הבא של נשי חב"ד: סיוע למוסדות חב"ד

במכתב הרבי לארגון נשי ובנות חב"ד בארה"ק, מכ"ח בתמוז תשי"ב, מציע הרבי תכנית עבודה לארגון. בסעיף האחרון של תכנית העבודה כותב הרבי: "להשתדל בחיזוק מוסדות החינוך הכשר בכלל, ובפרט לקחת חלק פעיל בכל מוסדות חינוך חב"ד אשר בארה"ק ת"ו". בכנס הארצי האחרון של נשי ובנות חב"ד הוחלט להעמיד את הסיוע למוסדות חינוך חב"ד בארץ כאתגר הבא של נשי חב"ד. בכנס עצמו הוצגו גם שני מודלים של הצלחה, בהם משתקפת תרומה משמעותית של פעילות נשים למען מוסד חב"די בעיר מגוריהן, תוך תיאום מוחלט עם הנהלות המוסדות. כל אחת יכולה ליטול חלק באתגר זה.ברוח מכתב הרבי, אין מדובר בהתערבות בשיקולים חינוכיים במוסד, אלא בפעילות התנדבותית של תמיכה וסיוע לטובת המוסד בתחומים שונים, בהתאם לאופי המוסד ולצרכיו, כגון: סדרי אכילה ולינה, השגחה על ניקיון, הסעות, קישוט, וילונות, הפעלת ספרייה, הפעלת משחקייה, תיקונים, עבודות מזכירות, עבודות מחשב, גיוס תרומות שונות (פרסים, ציוד וריהוט, ספרים, מתקנים, מכשירי מדיה מחשוב ותקשורת, עריכת דינר לטובת המוסד), סיוע לילדים בודדים או נזקקים (מתן שיעורי עזר, אירוח, תרומת בגדים או ציוד, ביקורי בית), סיוע בארגון אירועים (כיבוד, עריכה, הסעת מרצים), רישום למוסד ועוד ועוד...
האתגר הבא של נשי חב
(אילוסטרציה)
לאחרונה נשלחו מכתבים למנהלי המוסדות בכל רחבי הארץ, לבניית תוכנית פעולה מובנית ומתואמת עמם. לקבלת שאלון למנהל ניתן לפנות לאחראית הפרוייקט בטל: 8352650 09.

כל אישה יכולה להיענות לאתגר התנדבות ועשייה מיוחד זה, שבוודאי יתרום למוסדות, לנשים הפועלות ולמתחנכים. צרי קשר עם משרדי ארגון נשי ובנות חב"ד והשאירי את פרטייך. טלפון: 9606142 03.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.