מערכת COL | יום כ"ד תשרי ה׳תשס״ו 27.10.2005

אלפים בסוכות של צעירי אגודת חב"ד המרכזית

אלפים בסוכות של צעירי אגודת חב"ד המרכזית. הסוכות הוקמו בשדרה השישית ורחוב שלושים ושתים, על יד מייסיס, בוואל סטריט במורד העיר, והסוכה הבין-לאומית מול האו"ם. אלפי יהודים, מכל הסוגים ומכל השכבות נהנו מהסוכות שהוקמו על ידי צעירי אגודת חב"ד המרכזית. הסוכות הוקמו במנהטן בשדרה השישית על יד רחוב שלושים ושתים, אחת הצומות הכי רועשות במנהטן, במורד העיר בוואל סטריט, בבטרי פארק, והסוכה הבין-לאומית מול האו"ם. בסוכות הצטופפו זה לצד זה עורך דין מכובד שמיהר לחזור ללשכתו היוקרתית ותפס כמה דקות לאכול את ה"לונטש", ליד קבלן דגול וסוחר נדל"ן שבאו לסוכה "לטעום משהוא" ולגמור את שיחתם, על יד חסידים שמוכרחים להיות בעיר בגלל ענינים שנכנסים בגדר של "דבר האבוד", על יד תיירים שבאו לעיר הגדולה ומחפשים סוכה לסעוד. תמונות נוספות מאת ישראל ברדוגו והמשך הדיווח ב'כתבה מלאה'
אלפים בסוכות של צעירי אגודת חב
הקונסול הכללי בנו יורק ארי' מקל מברך על הארבע מינים בסוכה הבין-לאומית מול האו"ם, באמצע, הרב שמואל בוטמאן (צילום: ישראל ברדוגו)
בכל המקומות היו גם צוותים של תלמידי ישיבה שעסקו במבצעים בלהט חסידי אופייני וזיכו אלפים במצוות ארבע מינים."זה חלק מפעולותיו של הרבי הדואג לכל יהודי בכל מקום מוצאו" אמר הרב שמואל מנחם מענדל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית.

על אפם ועל חמתם של שונאי ישראל המוסלמים שחושבים שהם שולטים באו"ם הוקמה גם השנה הסוכה הבין-לאומית מול האו"ם על יד "כותל ישעי'", בה ביקרו דיפלומטים יהודיים, ופעילים יהודיים במשרדי האו"ם על יד יהודים שעובדים בשטח או תיירים לעיר הגדולה.

"תבוא 'די קליינע סוכה'לה' הסוכה היהודית הקטנה והנצחית ותפר את כל הדיבורים והתוכניות שמעבר לרחוב" אמר הרב בוטמאן, "והרי זה לאומת זה עשה האלוקים".

הפעילות אורגנה על ידי הרב יוסף יצחק בוטמאן וצוות של תלמידי ישיבות שפעלו באופן נחרץ ומועיל להצלחת הפעולות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.