מערכת COL | יום כ"ג תשרי ה׳תשס״ו 26.10.2005

5000 איש בהקפות שניות ברמת אביב ג'

הצלחה חסרת תקדים בהקפות השניות ברמת אביב ג'. למעלה מחמשת אלפים מתושבי שכונת היוקרה רקדו אמש שעות ארוכות בהקפות השניות של בית כנסת חב"ד רמת אביב ג'. "מחזה נדיר ומרגש" אמרו המארגנים השלוחים ר' אלון דביר ור' שניאור ז. חביב. "מי שמכיר את האופי המנוכר של השכונה לא היה יכול להישאר אדיש למראה מאות צעירים במדי תנועת 'הצופים' רוקדים לצלילי נגינתו של ר' אבי פיאמנטה, בהתלהבות שקשה לתאר, עם תלמידי ישיבת חב"ד וחניכי בני עקיבא. או לראות מאות מתושבי השכונה נושאים את ילדיהם על כתפיהם ומושיטים את ידם ביראת כבוד לנשק את ספרי התורה.
5000 איש בהקפות שניות ברמת אביב ג'
את האירוע פתח בדברי ברכה קצרים מנהל בית הכנסת בשכונה ר' שניאור חביב שהזמין את הרב דוד אושקי מנהל בית חב"ד רמת אביב ושכונות עבר הירקון ומר פנחס ברויאר נציג וועד השכונה ומידידי חב"ד לקיים את ההקפות. במהלך ההקפות נשאו דברים הרב ישראל מאיר לאו רב העיר תל אביב, הרב חיים יוסף גינזבורג שליח הרבי וראש ישיבת חב"ד ברמת אביב, רב השכונה הרב חיים זוננפלד ודובר ועד השכונת איש הנדל"ן מר עמי גרינברג. בתום האירוע הזמין הרב שניאור חביב את ציבור האלפים להשתתף בפעולות הרבות והמגוונות של בית כנסת חב"ד בשכונה.

"ההצלחה ההעצומה הפתיעה אפילו אותנו" אומר ר' אלון דביר, "והיא מצטרפת להצלחה הרבה של אוהל התפילה הסוכות הציבוריות וכל מבצעי בית הכנסת בכל חודש תשרי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.