מערכת COL | יום כ"א תשרי ה׳תשס״ו 24.10.2005

סוכות האחווה ושמחת החג התפרסו על ירושלים כולה

פעילות ענפה ביותר של צעירי אגודת חב"ד באה"ק בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב התקיימה בירושלים בניצוחם המוצלח של צוות המרכז חינוכי חסידותי התמים ישראל כהן ועוזריו התמימים יוסף יצחק ויספיש שניאור רבינוביץ ושניאור ויספיש. חוליות-חוליות של אברכים ובחורים מישיבות חב"ד יצאו מדי בוקר וצהריים, על-פי תכנית שיבוץ מקורית ומיוחדת שבה שולב כל אחד ואחד מאנ"ש לאחת מן המשמרות, אל סוכות האחווה הפזורות במרכזים ציבוריים לזכות את העוברים ושבים במצוות ארבעת המינים ובשמחת החג. בראש כל חוליה כזאת ממונים שני אחראים. חוליות אחרות מאומנות ובעלות ניסיון יוצאות עם הסוכות הניידות על-גבי רכבים ופוקדות מדי יום את מוצבי ועמדות צה"ל המוצבות בשכונות העיר ופרבריה. כל אחד ותפקידו.
סוכות האחווה ושמחת החג התפרסו על ירושלים כולה
נשות חב"ד בירושלים ביקרו, עם סטים של ד' מינים בידיהם, בבתי רפואה ובתי אבות והביאו אליהם את שמחת החג. גם הילדים הצעירים בין המשמרות, הם מעדיפים לסייע בידי המבוגרים במבצעי הרבי על-פני בילויים אחרים בחג. תגובת זוג ילדים תאומים לשאלת עובר אורח "היכן ביליתם בחג?" הייתה: "זכינו לזכות יהודים במצוות לולב".
הרב נפתלי הכהן רוט, יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד בירושלים ומנהל המרכז חינוכי של צאגו"ח, מסר שבסקר שנערך במהלך ימי הפעילות, פקדו את סוכות החווה כמאה-אלף איש.

*
פעילות החג של צעירי-אגודת-חב"ד בירושלים תחתם בשני אירועים מרכזיים. האחד – הקפות שניות שנערכו בליווי תזמורתו של ר' מענדי כהן, בהיכל ישיבת תורת-אמת. בהקפות אלו צפויה השתתפות קהל רב מקרב אנ"ש חסידי חב"ד ושל תושבים מן הסביבה.

האירוע השני, הוא מעמד ההקפות השניות המסורתי המתקיים שנים ב"גן הפעמון", בהשתתפות קהל רבבות. בהתאם למסורת שהונהגה מאז ייסוד ההקפות השניות במקום, תוקדש גם הפעם ההקפה השלישית לצעירי-חב"ד. במהלך ההקפה יוקרא מברק הברכה של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש משנת תשנ"ב, להקפות השניות בירושלים שתוכנה מתאים לתקופה זו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.