COL | יום כ"ג תשרי ה׳תשפ״ד 08.10.2023

מכתב בי"ד רבני חב"ד לרגל המלחמה השוררת בארה"ק

פרקי תהילים, מבצעי הקודש, השיעורים הקבועים, כינוסי ילדים באמצעות הזום: מכתב בי"ד רבני חב"ד בעקבות מצב המלחמה השורר בארץ הקודש
מכתב בי
ב"ה איסרו חג שמח"ת כ"ג תשרי ה'תשפ"ד
 
אל כאו"א מאנ"ש ה' עליהם יחיו 
שלום וברכה,
 
לנוכח מצב המלחמה החמור השורר באה"ק הכרוך בהרוגים רבים הי"ד ופצועים רבים הזקוקים לרפואה שלימה ושבויים ר"ל, הננו קוראים לכאו"א:
א. להוסיף באמירת פרקי תהילים כ' כ"ב ס"ט קכ"ב ק"נ וכן מפרק פ"א עד צ'   ומי שיכול גם פרקי תהילים לימי השבוע  ולהוסיף בנתינת צדקה יחד עם אמירת התהילים כהוראת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו .
ב. להתחזק במבצעי הקודש ה"ה מבצעי שמירה הגנה והצלה: אהבת ישראל, חינוך, תורה, תפילין, מזוזה, צדקה, בית מלא ספרים יבנה וחכמי', הדלקת נרות שבת קודש ויו"ט, כשרות האכילה ושתי', טהרת המשפחה, וכן אותיות בספרי התורה לילדים ומבוגרים. 
ג. להתחזק בלימוד כל השיעורים הקבועים ובראשם החת"ת והרמב"ם, ולהוסיף במיוחד בלימוד עניני גאולה ומשיח.
ד. בהתאם להוראת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בעבר, אשר הכוח לחזק את הביטחון הגשמי והרוחני של בני ישראל הוא ע"י תורה, תפילה וצדקה של ילדי ישראל, שעליהם נאמר "מפי עוללים ויונקים יסדת עוז.. להשבית אויב ומתנקם", הורים יכנסו בבתיהם את ילדיהם לתורה תפילה וצדקה. כמו כן מוסדות החינוך יערכו כינוסי ילדים באמצעים האפשריים דרך הטלפון וכיו"ב ובהתאם להנחיות הבטיחות.
בעת הזו על כל אחד ואחת להתחזק באמונה ובטחון כי "הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל", ובפרט שארץ ישראל היא "ארץ אשר .. עיני ה' אלוקיך בה מרשית שנה ועד אחרית שנה". 
 
ונישא תחינה אל אבינו שבשמים שיחוס וירחם על עמו ונחלתו, בטוב הנראה והנגלה, וישים קץ לצרותינו וישלח לנו תיכף ומיד ממש את משיח צדקנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.