מערכת COL | יום י"ט תשרי ה׳תשפ״ד 04.10.2023

ריקודים, מבצע לולב וסוכה: כך נראה סוכות בבאטומי | תיעוד

אירועי חג הסוכות סוחפים לקהילה המקומית ולמטיילים אורגנו בבית חב"ד בטומי על ידי הרב זאבי ורעייתו מנדלזון, שלוחי הרבי לעיר | אתר חב"ד און ליין COL עם סיקור נרחב וגלריית תמונות
ריקודים, מבצע לולב וסוכה: כך נראה סוכות בבאטומי | תיעוד
פעילות בית חב"ד בבטומי

סוכות היסטורי בעיר בטומי, בניצוחו של בית חב"ד בראשות שליח הרבי ורב העיר, הרב זאבי מנדלזון וזוגתו. משפחת מנדלזון פועלים בבטומי עם הקהילה המקומית ועם המטיילים הרבים תחת בית חב"ד לגיאורגיה בראשות השליח הראשי הרב מאיר קוזלובסקי וזוגתו שיחיו.

יריית הפתיחה של הפעילות הייתה בהקמת סוכה רחבת ידיים של יותר ממאה מטרים רבועים, בה אירחו לסעודות החג יותר ממאתיים משתתפים מכל המגזרים והעדות. למרות הממטרים העזים התאפשרה הישיבה בסוכה בעת ההפוגה ממטחי הגשם.

מלבד הסעודות נערך ביום ראשון, יו"ט שני של גלויות, מבצע לולב רחב היקף ועשרות רבות השתתפו בתפילות בבית הכנסת העתיק של בטומי שזוכה לתחייה מחודשת על ידי פעילות בית חב"ד והשלוחים שאף הקימו במקום סוכה כשרה למהדרין.

חידוש מרענן שנרשם השנה הוא סוכה ניידת פעילה המסתובבת ברחבי העיר במשך היום, במרכזי הקניות ובפתח שדה התעופה המקומי, המאפשרת למאות יהודים לברך מדי יום על ארבעת המינים. גם פעילות זו מתאפשרת אודות למסירותם של הבחורים תלמידי התמימים שהגיעו לתגבר את מערך הפעילות.

חגיגת שמחת בית השואבה כהוראת הרבי התקיימה ברוב עם הדרת מלך, עם כיבוד עשיר לקיום מצוות הישיבה בסוכה וריקודי שמחה סוחפים. בחלק האמנותי של הערב הפליאו לרקוד אמני פולקלור מקומי שפיזזו בעוז לקול תשואות הקהל.

בבית חב"ד בטומי ביקשו להודות לתומכים הרבים שמאפשרים את הפעילות הרחבה ומחזירים את החיים היהודיים לרחובות העיר לאחר יותר מיובל שנים.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.