מערכת COL | יום י"ט תשרי ה׳תשפ״ד 04.10.2023

אלמוני תועד מזיק לסוכה; השליח מזהיר: "הכתובת על הקיר"

מסכת של התנכלויות לסוכות חב"ד: אחרי השחתת 3 הסוכות בנס ציונה, גם בבית הכרם בירושלים תועד אלמוני מסיר בשעת לילה את השלט מחזית הסוכה ונמלט | הפעם תמונתו מפורסמת ותלונה הוגשה במשטרה | הפרטים
אלמוני תועד מזיק לסוכה; השליח מזהיר:
השלט מאיר העיניים נתלש | כך זה נראה

אין להם גבולות: שעות לאחר השחתת הסוכות בנס ציונה, תועד אמש (שלישי) אלמוני גונב ומשחית שלטים בסוכה של חב''ד בשכונת בית הכרם שבירושלים.

השלטים שנגנבו ונתלשו אלו שלטי פרסום חביבים המזמינים את הציבור הרחב להשתתף באירועי שמחת בית השואבה - שלטים שעלותם רבה ואי הצבתם מחבלת קשות באירועי השמחה המסורתיים.

דומה כי הגבולות נחצו, הדת והמסורת נרדפים בגסות וכמעט ללא  מפריע. סוכת בית חב״ד, שנבנתה כחוק, משמשת כסוכה נוחה וגדולה הממוקמת ברחוב מרכזי שמשמת מאות רבות של תושבים ותיירים. בסוכה מוגשים חינם אין כסף שתיה ותקרובת לבאים, במאור פנים ובהכנסת אורחים רחבה.

"לאחרונה העוז של שונאי הדת לא יודע שובעה: מאבק מאורגן היטב מצד גורמים קיצוניים שוליים בשכונת בית הכרם בדת ובכל מה שמריח דת ומסורת, זוכה להתעלמות כמעט מוחלטת מצד הרשויות", טוען אחד מתושבי השכונה. לדבריו, "אין חקירה, אין מעצרים ואין כל פעילות משטרתית מונעת על מנת לאפשר את חופש הדת החוקי".


השלט בסוכה בבית הכרם שהורד


הרב דובי ערנטרוי משליחי חב"ד בשכונה אומר לאתר חב"ד און ליין COL: "כבר שנים שאנו מקימים סוכה ציבורית בכיכר דניה באישור העירייה אך השנה בפעם הראשונה חווינו פעולה אנטישמית כזו. עולה חדש מאירופה שנחשף לתיעוד, הזדעזע ונזכר בתקיפות שחווה לפני שעלה לארץ.

"נציין כי הוגשה תלונה במשטרה אך עד כה לא נתפס האלמוני מבצע פעילות השנאה. אישית, אני חושש שבלא טיפול, בנקל נגיע לאלימות קשה יותר ויותר. הכתובת על הקיר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.