שניאור דייטש | יום י"ג תשרי ה׳תשפ״ד 28.09.2023

ימים נוראים במרכזים הרפואיים: פעילות מרגשת של השלוחים

תקיעות השופר, הסעודות החגיגיות בראש השנה, התפילות המרוממות ותקיעת השופר בסיום תפילת נעילה במוצאי יום הכיפורים | שלוחי הרבי בבתי הרפואה, הפועלים במסגרת 'לב חב"ד' של צעירי חב"ד, נתנו מענה למאות אלפי מטופלים ובני משפחותיהם ברחבי הארץ | לסיפור המלא ותיעוד מהשטח
ימים נוראים במרכזים הרפואיים: פעילות מרגשת של השלוחים

הימים הנוראים הם הזמן שבו כל יהודי רוצה להתחבר להקב"ה. שלוחי הרבי בבתי הרפואה ברחבי הארץ נמצאים בימים הקדושים הללו בתנופת פעילות ודואגים להביא את האווירה השמחה והקדושה של ראש השנה ויום הכיפורים גם למאושפזים בבתי הרפואה ובני משפחותיהם בשוהים לצידם, כדי לוודא שכל יהודי ירגיש את אווירת הקדושה של ראש השנה ויום הכיפורים.

במהלך ראש השנה ארגנו השלוחים המסורים תפילות חג מרגשות, תקיעות שופר וסעודות חגיגיות בשפע גדול, באווירה קדושה ומרוממת, בסמוך למחלקות האשפוז. לאלו שנבצר מהם להגיע בשל עניינים רפואיים, דאגו השליחים להביא את אווירת החג עד אליהם והכינו מבעוד מועד ערכות מושקעות המכילות את כל מה שצריך כדי לחגוג את החג. 

ביום כיפור נערכו במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ תפילות מרוממות ומרגשות כאשר השיא היה בתפילת ׳נעילה׳ ובתקיעת השופר שבסיומה כשבית הכנסת התמלא עד אפס מקום במאושפזים ומשפחותיהם שהגיעו להתאחד ולהתחבר יחד ביום הקדוש בשנה.

'לב חב"ד', המעצמה הרפואית של צעירי חב"ד, מקיים פעילות רחבת היקף המתמקדת בקידום סדר יום בריאותי, ייעוץ והכוונה רפואית וריכוז פעילות חסד ורווחה בקרב מטופלים ובני משפחותיהם, ב-27 מרכזים רפואיים ברחבי הארץ, באמצעות מערך של מאות מתנדבים שמשמשים אוזן קשבת, מציעים שתיה חמה ופינוקים, מארגנים סעודות שבת וחג, קייטנות ופעילויות נוספות. 

"כמידי שנה במהלך החגים אנחנו רואים עלייה דרמטית בכמות המאושפזים בבתי הרפואה ובני משפחותיהם המבקשים שנסייע להם לחגוג את החגים במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ", משתף השליח הרב לוי מנדלזון, מנכ"ל 'לב חב"ד', "האינדיקציה לכך היא הפניות הרבות המגיעות אלינו באמצעות השלוחים ברחבי הארץ ואמצעי התקשורת השונים של הארגון, לצד עליה של מאות אחוזים בחיפוש בגוגל של מילות מפתח רלוונטיות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.