חיים זלצמן | יום י"ג תשרי ה׳תשפ״ד 28.09.2023

84% מחב"ד בנחל'ה בעד הצעד ההיסטורי בבחירות לעירייה

סקר מפתיע שנערך בין תושבים ותושבות 'נחלת הר חב"ד' בקרית מלאכי, מעלה כי ההחלטה הדרמטית של 'הועד' לרוץ ברשימה עצמאית זוכה כצפוי לתמיכה מלאה מהתושבים • 84% מהנשאלים תמכו בצעד הדרמטי שנועד להביא סוף סוף לידי ביטוי את הכוח של קהילת חב"ד בעיר, הנחשבת לקהילה הגדולה ביותר בארץ
84% מחב

סקר מפתיע שנערך בימים אלו בין 120 תושבים ותושבות 'נחלת הר חב"ד' בקרית מלאכי, מעלה כי ההחלטה הדרמטית של 'הועד' לרוץ ברשימה עצמאית, בברכת המד"א, ובהסתמך על הוראתו הברורה של הרבי משנת ה'תשמ"ט, זוכה כצפוי לתמיכה מלאה מהתושבים. 

84% מהנשאלים תמכו בצעד הדרמטי שנועד להביא סוף סוף לידי ביטוי את הכוח של קהילת חב"ד בעיר, הנחשבת לקהילה הגדולה ביותר בארץ, ושמהווה עשרות אחוזים מסך התושבים בקרית מלאכי. 

לדברי גורמים המעורבים בנושא "קיבלנו פידבקים חיוביים מקיר לקיר, אבל גם אנחנו הופתענו לראות את עוצמת התמיכה בנו. אין ספק שזה יבוא לידי ביטוי בקלפי ובעז"ה נהיה המפלגה הגדולה ביותר בעיר". נתון מעניין נוסף הגיע מצד 6% מהנסקרים שאמרו כי הם אדישים באשר לתוצאות, אולם ייתכן וברגע האמת יצאו להצביע לרשימה החדשה והמפתיעה. 

לפי גורמים נוספים בעיר "הציבור החב"די מבין שזו הוראת הרבי ושהבחירות הללו חשובות וגורליות מאוד לעתיד ההתפתחות של הקהילה החב"דית בעיר – בחינוך, בדיור, בתשתיות ובתקציבים, וככל שנקבל תמיכה גדולה יותר, כך יגדל הכוח שלנו בעירייה, למען התושבים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.