מערכת COL | יום י"ב תשרי ה׳תשפ״ד 27.09.2023

מנהלי המוסדות בצפת הכריעו: תומכים בקקון לראשות העיר

"לאחר מחשבה רבה ומתוך ראית הצורך של קהילת חב"ד ומוסדותיה וראית הצורך של העיר כולה על כל גווניה, החלטנו גם אנו לתמוך במועמדותו של יוסי קקון לראשות העיר", כך נכתב במכתב מיוחד ששלח ועד המנהלים של מוסדות חב"ד בצפת לקראת הבחירות המוניציפליות שייערכו בעוד כחודש
מנהלי המוסדות בצפת הכריעו: תומכים בקקון לראשות העיר
ועד נציגי הקהילות

ועד מנהלי מוסדות חב"ד בצפת הכריע היום (רביעי) על תמיכת חב"ד במועמדותו של יוסי קקון לראשות העיר. חב"ד בצפת רצה למועצת העיר בסיעה עצמאית.

"לאחר מחשבה רבה ומתוך ראית הצורך של קהילת חב"ד ומוסדותיה וראית הצורך של העיר כולה על כל גווניה, החלטנו גם אנו לתמוך במועמדותו של יוסי קקון לראשות העיר", כך נכתב במכתב מיוחד ששלח ועד המנהלים של מוסדות חב"ד בצפת לקראת הבחירות המוניציפליות שייערכו בעוד כחודש.

ההחלטה של ועד המנהלים, מגיעה לאחר שבועות ארוכים של דיונים ערים בשיח הציבורי בצפת אודות תמיכת חב"ד באחד המתמודדים לראשות העיר.

בהודעתם מתייחסים ועד מנהלי המוסדות לאחדות הנדירה שנרשמה בין כל הסיעות הגדולות במועצת העיר, שהתגבשו לתמיכה משותפת במועמדותו של יוסי קקון לראשות העיר. 

במקביל לתמיכה במועמדותו של קקון לראשות העיר, מודים ועד המנהלים לנציגי הסיעה הרב שניאור ליפסקר והרב יורם מעודה, על פעילותם בחמש השנים האחרונות וקוראים לכלל אנ"ש "לפעול כאיש אחד ובלב אחד למען המטרה החשובה של פיתוח קהילת חב"ד על מוסדותיה וצרכי התושבים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.