מנדי ברגר | יום י"ב תשרי ה׳תשפ״ד 27.09.2023

מפיק כינוס השלוחים אושפז ביום כיפור - וגילה את חב"ד

רונן פלד - המפיק של כינוס השלוחים העולמי בשנים האחרונות, אושפז ביום כיפור במרכז הרפואי שיבא, תל השומר, ומצא את עצמי בחוויה שלא דימיין • בפוסט מיוחד שפרסם, הוא מפרגן לשליח חב"ד במקום - הרב מתי ברגמן ומשפחתו, וכותב: "הייתה הפרדה עם חציצה, לא היו שם ימין ושמאל, לא דתיים וחילונים - הייתה אמת ללא אגו, אמת של החיים, שמי שלא חווה אותה מפסיד בענק"
מפיק כינוס השלוחים אושפז ביום כיפור - וגילה את חב

רונן פלד - המפיק של כינוס השלוחים העולמי בשנים האחרונות, אושפז ביום כיפור במרכז הרפואי שיבא, תל השומר, ומצא את עצמו בחוויה שלא דימיין.

בפוסט מיוחד שפרסם, הוא כותב: "השליח המקומי הרב מתי ברגמן (בעל לב ענק, שהוא אגדה מהלכת, מתפייט ומנגן בכל הצלילים והעדות בחן ובעוצמה) פעיל עם אשתו והילדים הקטנים שלהם במקום. הרב ברגמן ארגן מניין בבנין השיקום וכל מי שבסביבה הגיע, כל עם ישראל ואני בתוכם, גברים ונשים, חולים עם בלוני חמצן, פצועים, קטועי איברים, צעירים שעברו תאונות ומבוגרים חולי סכרת - כולם היו שם, והמקום הפך להיכל השכינה והאהבה, היכל ההתחשבות והחמלה - בדיוק ההיפך ממה שקרה בתל אביב, שהפכה לעיר שמגדלי האגו הבבלים נראים מכל נקודה בעיר הלבנה, שהופכת אט אט לשחורה".

פלד ממשיך ומשתף: "בפשטות ובצניעות נעשים כאלה מניינים של אהבה רבה של חב״ד בכל יום בכל רחבי הארץ ורבים מהם בבתי רפואה. כמה פשטות שמחה ואושר יש בכל פעילות כזו, במחשבה שניה כל שנה ההרכב האנושי משתנה והשליח ממשיך בלהט לאסוף אותם אחד לאחד ולהעלות אותם לתורה, שעבורם זה מבצע מסובך, אבל עבור הרב ברגמן זו הזדמנות פז לשמח ולחזק יהודי.

"הוא מעביר את ספר התורה לכאלה שמרגישים חלשים כדי שיתחזקו, אין דברים כאלה. והנה התורה היא התרופה, התרופה להכל לכאב פיזי, לעצבות, למציאות שאליה הגענו היא היא התרופה האמיתית".

פלד מציין, כי "הייתה הפרדה עם חציצה, לא היו שם ימין ושמאל, לא דתיים וחילונים - הייתה אמת ללא אגו, אמת של החיים, שמי שלא חווה אותה מפסיד בענק. רוצו למנייני חב״ד בבתי הרפואה בכל הזדמנות, תוכלו לפגוש שם אהבה, תוכלו לפגוש את הרבי מליובאוויטש, שהוא הרבי של כווווולם, הכהן הגדול, בהיכל החסד, בשיא יופיו ותפארתו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.