שניאור דייטש | יום ז' תשרי ה׳תשפ״ד 22.09.2023

בת"ת ליובאוויטש לוד סיכמו חודש אלול בתנופת פעילות

בתלמוד תורה חב"ד בלוד מסכמים חודש אלול פורה ומיוחד בסדרת אירועים: בט"ו באלול יום היווסדות תומכי תמימים ובח"י באלול, יום הולדת שני המאורות הגדולים | צפו בתיעוד 
בת

ת"ת ליובאוויטש לוד סיכמו את חודש אלול בתנופת פעילות: עם תחילת השנה חולקה לתלמידים ערכה מיוחדת הכוללת לוח שנה חסידי, מערכת שעות מעוצבת וסימניה עם פרקי התהילים המחולקים שנוהגים לומר במשך חודש אלול.

כחלק משיפור הלמידה בת"ת, נפתחה כיתה עם מערכת דינמיקלס. מערכת ממוחשבת המקרינה תכנים לימודיים שכל תלמיד יכול לענות על השאלות באמצעות לחיצה עם רגלו על התשובה הנכונה שמוקרנת ברצפת הכיתה. המערכת משלבת לימודים לצד חוויה ונותנת לתלמידים חשק וחיות בלימוד.

בט"ו באלול - יום התייסדות ישיבת 'תומכי תמימים' למדו התלמידים יחד עם המחנכים חומר לימוד על חשיבות היום המיוחד וכן שמעו סיפורים על מהות הישיבה ועל הרבי הרש"ב מייסדה, במהלך היום הלכו התלמידים לפי שכבות לביקור בישיבת תומכי תמימים הסמוכה לת"ת על מנת לחוות מקרוב במוחש את האווירה המיוחדת שיש בישיבה.

לקראת שבת קיבלו התלמידים משימה חשובה 'להפוך את שולחן שבת לאווירה של 'תומכי תמימים'' ע"י שיספרו סיפורים או יחזרו שיחה של הרבי שלמדו בכיתה הקשורים לישיבת תומכי תמימים או/ו לרבי הרש"ב ובין התלמידים שביצעו את המשימה נערכה הגרלה על סט ספרים יוקרתי.

בח"י באלול הולדת שני המאורות הגדולים הבעש"ט ואדמו"ר הזקן התפללו התלמידים בחיות כיאה ליום הקדוש כשהם לבוש בבגדים לבנים וחגיגיים, לאחר מכן למדו התלמידים עם המחנכים על מהות היום. במהלך היום יצאו התלמידים לפי שכבות לפעילות חוויתית במיוחד ומלאה בתוכן חסידי שהועברה ע"י רכז הפעילות החסידית ר' יהונתן פישר שמפיח רוח חיים חסידית בת"ת של הרבי...

חולקה לכל תלמיד ערכת התוועדות לשימוש בבית, התלמידים שערכו התוועדות ביתית יחד עם משפחתם ושלחו תמונות מההתוועדות למערכת הת"ת זכו לקבל במה במקרן שתלוי בכניסה לת"ת כדי ש"מהם יראו וכן יעשו".

בשבוע האחרון לחודש אלול - שבוע סליחות, נהנו כל תלמידי הת"ת מהצגה סוחפת ומרתקת מבית היוצר של השחקן שניאור ערד שהפתיע את התלמידים ובמהלך ההצגה השתתפו ילדים מהקהל...

כדי להמריץ את התלמידים מידי שבוע להנהגה טובה, תפילה בחיות, שקידה והתמדה, ושימוש כדוגמא חיה לאחרים מחלק מנהל הת"ת הרב ברק כוכבי בעצמו כשהוא עובר בכל הכיתות 'צל"ש מנהל' ובכך מעודד את התלמידים להשקיע בכל התחומים כיאה לחיי"לים בצבא הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.