| יום ו' תשרי ה׳תשפ״ד 21.09.2023

הצדקה הגדולה ביותר: 'פדיון כפרות' לפדיון שבויים!

ערב יום כיפור, השמש נוטה מערבה, כולנו מתאספים בבתי הכנסת לתפילת כל נדרי באותה השעה, בזמן שארון הקודש פתוח, לא רחוק משם, בכפר ערבי, נמצאות נשים יהודיות שבנסיבות אומללות התגלגלו לחיים של סבל ילדים יהודים שלא יודעים שהם יהודים. 
הצדקה הגדולה ביותר: 'פדיון כפרות' לפדיון שבויים!

ערב יום כיפור, השמש נוטה מערבה, כולנו מתאספים בבתי הכנסת לתפילת כל נדרי באותה השעה, בזמן שארון הקודש פתוח, לא רחוק משם, בכפר ערבי,  נמצאות נשים יהודיות שבנסיבות אומללות התגלגלו לחיים של סבל ילדים יהודים שלא יודעים שהם יהודים. ילדים שלא יודעים שילדים כמוהם נמצאים עכשיו עם ההורים שלהם בבית הכנסת ומתפללים את תפילת כל נדרי.

בערב יום הכיפורים כולנו עושים פדיון כפרות. פדיון לנפש שלנו שתזכה לחתימה טובה ביום הכיפורים. אנחנו מחפשים את המטרה החשובה להעביר אליה את כספי פדיון הכפרות שלנו.

השנה אנחנו יכולים להעביר את כספי פדיון הכפרות, לפדיון השבויים של 'יד לאחים'. באמצעות התרומה שלכם, נוכל להבטיח שבשנה הבאה הנשים הללו תצאנה מהשבי. שהילדים הללו יתפללו בבית הכנסת ויכירו את התפילה המרגשת.

בזכות פדיון הכפרות, יוכלו פעילי 'יד לאחים' להוציא עוד משפחה מהחיים הנוראים בכפר הערבי. להשיב עוד משפחה בחזרה לחיק עם ישראל. לעצור בזמן את ההתבוללות של אותה משפחה בתוך האוכלוסייה הערבית.

התרומה שלכם יכולה להיות פדיון גשמי ורוחני עבור אותם נשמות שהגיעו אל נקודת השפל של חיים בתוך כפר או משפחה ערבית.

>>לוחצים כאן<< ומעבירים את כספי  פדיון הכפרות, לפדיון השבויים של 'יד לאחים' ומצילים עוד אישה ועוד ילד מהשבי בכפרים הערבים

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.