חיים זלצמן | יום ו' תשרי ה׳תשפ״ד 21.09.2023

נשות חב"ד פתח תקווה בערב מרומם לזכרה של אם המלכות

עשרות נשים מקהילת חב''ד פתח תקווה התכנסו אמש לערב מרומם ועוצמתי לכבוד ו' תשרי, יום הסתלקותה של הרבנית חנה ע''ה, אם המלכות • רב הקהילה, הרב חיים הלל רסקין שיתף את הקהל בסיפורים מרתקים על הקשר האישי יוצא הדופן עם הרבנית חנה, לו זכתה משפחתו לאורך השנים
נשות חב

אמש התכנסו עשרות נשים מקהילת חב''ד פתח תקווה לערב מרומם ועוצמתי לכבוד ו' תשרי, יום הסתלקותה של הרבנית חנה ע''ה, אם המלכות.

הערב נפתח במראות קודש בהם הרבי מדבר בשבחה של אימו, בהדלקת נר ובלימוד משניות לעילוי נשמתה. 

בהמשך, רב הקהילה, הרב חיים הלל רסקין שיתף את הקהל בסיפורים מרתקים על הקשר האישי יוצא הדופן עם הרבנית חנה, לו זכתה משפחתו לאורך השנים.

את הנאום המרכזי נשא הרב שמואל ביטון, מנהל רוחני בישיבת תות''ל אור יהודה. הרב ביטון הרחיב על מסירותה של הרבנית לבעלה, הר''ר לוי יצחק, כביטוי לקשר ומסירות הדדיים, ועל הצורך התמידי ליצירת תשתיות של תקשורת בכל מערכות יחסים.

מופע אומנותי מיוחד בשילוב מולטימדיה שהופק ע''י גב' ח. פרידמן במיוחד לערב זה, המחיש את המסרים שניתן ללמוד מהרבנית חנה ועל ההשלכות שלהם לחיי היום יום של אישה ואמא. 

את הערב כיבד בנוכחותו הרב אליהו גינת, יו''ר תנועת ש''ס בפתח תקווה. הרב גינת, שעומד לימין קהילת חב''ד, שיבח את הפעילות התוססת והענפה שלה וברך את המשתתפות בברכות לשנה החדשה.

קהל הנשים יצא בהתרוממות רוח מהערב המושקע, וביקש להודות לצוות מדרשת 'ניצוצות' על ארגון הערב ועל פעילות המדרשה לאורך השנה כולה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.