מערכת COL | יום ד' תשרי ה׳תשפ״ד 19.09.2023

משתתפי 'כולל ערב' של קהילת חב"ד ברחובות בקבר רחל ובכותל

זה היה ערב שלא ישכח במהרה. נסיעה בצוותא לקבר רחל, תפילה בכותל המערבי והתוועדות בבית כנסת "צמח צדק" בעיר העתיקה בירושלים | סיום לשנה של פעילות אינטנסיבית של "כולל ערב" בעידודו של רב הקהילה, הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שליט"א ובניהולו של הרב לוי יצחק לוין
משתתפי 'כולל ערב' של קהילת חב
צילום: מנחם פוקסמן

זה היה ערב שלא ישכח במהרה. נסיעה בצוותא לקבר רחל, תפילה בכותל המערבי והתוועדות בבית כנסת "צמח צדק" בעיר העתיקה בירושלים. סיום לשנה של פעילות אינטנסיבית של "כולל ערב" בעידודו של רב הקהילה וסגן מזכיר בי"ד רבני חב״ד בארץ הקודש הגה"ח הרב מנחם מענדל גלוכובסקי שליט"א ובניהולו של הרב לוי יצחק לוין

עם הגעת האוטובוס לבית לחם התקיימה תפלת מעריב ליד ה"ציון הקדוש של קבר רחל".

לאחר מכן נשא רב הקהילה דברי התעוררות בקשר עם השנה החדשה, משתפפי הנסיעה העתירו באמירת תהילים בקבר רחל. לאחר תפילת ערבית נסעו משתתפי הכולל להמשך תפילה ובקשה לשנה טובה בכותל המערבי, שם נעמדו להצדעה ולתמונה קבוצתית יחד עם המד''א.

לאחר מכן עלו משתתפי הכולל להתוועדות חסידית בבית כנסת "צמח צדק" בעיר העתיקה בירושלים עם רב הקהילה, אשר עודד ושיבח את הקהל על השתתפותם בקביעות עיתים לתורה, ולקראת השנה החדשה עורר הרב את הקהל בהוספה בהחלטות טובות בלימוד התורה וקיום מצוות בהידור.

כמו''כ  מנהל הכולל הרב לוי יצחק לוין פירט את הפעילות שהייתה בכולל כל השנה, הרצאות מפי טובי הרבנים, הגרלות ענק על מגילת אסתר מהודרת וכרטיסי טיסה לרבי, וחלוקת ספרים חודשית. סייעו במימון הוצאות הנסיעה ר' עו''ד ליאור פרישמן יו''ר המועצה הדתית רחובות ור' אריק ליפסקר – נציג חב"ד בעירייה. 

עשרות מבין אנ"ש, צעירים ומבוגרים, הגיעו במשך השנה פעמיים בשבוע בימי שני ורביעי ללימוד בחברתות או בקבוצות לימוד ונהנים מכיבוד בשפע, ובלילות החורף ממרק חם וטשולנט לקראת שבת. כמה פעמים בחודש הגיעו להרצות בכולל רבנים אורחים וביניהם הרב שניאור אשכנזי, הרב יואב אקריש, הרב יוסף יצחק כץ, הרב יעקב שוויכה, הרב הרב בנימין קופרמן, הרב מנחם ברוד, הרב חיים הבר, הרב אליהו שויכה, הרב מנחם מינצברג,  הרב זושא וולף, הרב יוסף דורפמן, הרב יאיר כלב, הרב אלימלך גלבשטיין, הרב יוסף יצחק קמינצקי, הרב נדב כהן, הרב יצחק אקסלרוד, והרב מנחם והבה.   

ציבור אנ''ש ושוחרי התורה הקדושה הוזמנו בשנה הבעל''ט להצטרף למעגל הלומדים בכולל ערב.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.