מנחם קרביצקי | יום ד' תשרי ה׳תשפ״ד 19.09.2023

"ד"ר שוסהיים, שלום וברכה" - מכתבו של הרבי אל הרופא שעסק בהצלת חיי תינוקות

הדרך להמשיך את פעילות הצלת החיים של אלפי תינוקות בכל שנה /// הרב חגי גולדשמידט, מנכ"ל אגודת אפרת, מספר על הפעילות העניפה של האגודה ומבקש ליטול חלק במימון הפעילות  דווקא עכשיו/// מִי יִחְיֶה!...  
ד"ר אלי שוסהיים ז"ל, במחסני אגודת אפרת

 אלפי נשים בישראל חוות את הבקשה לחיים, לא רק בימים אלה בהם כולנו מבקשים מהקב"ה "וכתבנו לחיים טובים", אלא לאורך כל ימות השנה.

באגודת אפרת, המעניקה ליווי ותמיכה כדי שכל אישה תוכל ללדת בשמחה ושקט נפשי בהתאם להחלטתה, מתקבלות מידי יום למעלה מעשרה מקרים של נשים לפני לידה, הנמצאות במצוקה של ממש. הלחצים הכבדים המופעלים עליהן מהפן הכלכלי, המשפחתי והחברתי, מביאים אותן למצב נפשי קשה ביותר.

הן רוצות ללדת, אך הלחצים מסביב עלולים להביא אותן לקבל החלטה הנוגדת את רצונן.

בימים אלה ובכל ימות השנה, הן קוראות לנו לזכור אותן ואת התינוק שעומד להיוולד - לחיים!


כתבו אותם לחיים בתרומה לאגודת אפרת>>



אגודת אפרת הוקמה על ידי ד"ר אליהו שוסהיים זצ"ל, וכבר הצילה במשך 45 שנות פעילותה למעלה מ-85,000 תינוקות שזכו להגיע לעולם בזכות התמיכה והליווי של האגודה.

ד"ר שוסהיים ז"ל זכה לקבל מכתב מהרבי עם ברכה לבבית לכתיבה וחתימה טובה, לשנה טובה ומתוקה.

המכתב של הרבי לד"ר אליהו שוסהיים ז"ל

 

כיום, מנהל את האגודה הרב חגי גולדשמידט, המגשים את חזונו וחלומו של ד"ר שוסהיים, וממשיך ביתר שאת וביתר עוז בפעילות העניפה, מתוך תחושת שליחות של הצלת חיים והבאת אושר לאם ודאגה לילד שיוולד.

האגודה מפעילה מערך של ייעוץ, הכוונה, תמיכה ומעטפת כלכלית וחברתית עבור נשים המעוניינות ללדת אך נתונות תחת לחצים שונים, ובאמצעות מחלקת 'אימהות בצמיחה', אף מסייעת לאימהות לאחר הלידה, להשתלב במעגלת התעסוקה ולגדל את הילד ברווחה כלכלית.

בשנה האחרונה הרחיבה האגודה את הפעילות והקימה בית חם, מקלט לנשים לפני לידה שבעקבות לחץ משפחתי או חברתי נאלצות להתפנות ממקום המגורים, אך ורק משום שהחליטו לממש את רצונן וזכותן ללדת. בבית החם הן מקבלות ליווי ותמיכה עד חצי שנה אחרי הלידה, ומפתחות כישורי חיים שתסייענה להן להיות עצמאיות, להתפרנס ולגדל את הילד בכבוד.

בנוסף הרחיבה אגודת אפרת את פעולתיה להצלת נפשות גם אל מעבר לים לארה"ב בשיתוף פעולה עם בתי חב"ד. את הפרוייקט הציגה העמותה בכנס השלוחים האחרון.

בימים אלה, ימים בהם אנו מבקשים מבורא עולם "וכתבנו לחיים טובים", יוצאים באגודת אפרת בהתרמה למען המשך פעילות האגודה, כדי שיוכלו להמשיך את המעטפת הרחבה שמעניקה יציבות ותמיכה לנשים שרוצות להביא חיים לעולם.

תרמו כעת לאגודת אפרת והיו שותפים למפעל הצלת חיים כפולה. הצלת חיי התינוק, והצלת חיי האם שתוכל לשוב לחיים שלווים ומסודרים!


לתרומה לאגודת אפרת לחצו כאן>>


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.