מערכת COL | יום כ"ט אלול ה׳תשפ״ג 15.09.2023

בביקור מיוחד: תלמיד הפתיע את לבייב - "רוצה לעבור ברית"

הנגיד החסידי לוי לבייב הגיע השבוע לביקור בכפר אור אבנר בכפר סיטרין, שוחח עם תלמידים ועם בוגרים. רגע השיא: כשתלמיד אמר לו כי מעוניין לעבור ברית ושהוא יהיה הסנדק | סיקור נרחב וגלריית תמונות
בביקור מיוחד: תלמיד הפתיע את לבייב -
צילום: חיים טויטו

לקראת השנה החדשה ביקר הנגיד החסיד ר' לוי שי' לבייב בכפר "אור אבנר" סיטרין. לביקור התלוו הרב יהודה בלוי מנכ"ל אור אבנר בישראל וראש המועצה האזורית חוף הכרמל מר אסיף איזק.

את פניהם קיבלו הנהלת הכפר הרב אברהם קירנברג, הרב מנחם חייבי, הרב מני רוזנשיין, והרב אלכס פרוצ'נסקי.

הסיור נפתח בתיכון ופנימית אור-אבנר לתלמידים ממדינות חבר העמים, הנמצאים בארץ ללא הוריהם. התלמידים קיבלו את פניהם בשירת המנון בית הספר.

ר' לוי דיבר בפני התלמידים והביע הערכה רבה על בחירתם הנכונה שעשו כאשר החליטו ללמוד בבית הספר "אור אבנר" חב"ד המהווה חממה יהודית חסידית חמה לצד לימודים תיכוניים לבגרות ברמה גבוהה, והבטיח להם שזהו היסוד להצלחה בהמשך בחייהם, כאשר לסיום הוא מאחל להם כי הוא מקווה שהביקור המרגש הזה יהיה התחלה טובה ומשמעותית לשנה חדשה מוצלחת עבור התלמידים והצוות ההוראה של "אור אבנר", ובמילים פשוטות - שיהיה לכולם שנה טובה!

אחד מרגעי השיא היה כאשר הפתיע אחד התלמידים את ר' לוי בהחלטתו הטובה להיכנס בבריתו של אאע''ה, ואף ביקש מר' לוי לשמש כ''סנדק'' בברית.

מיד אחר-כך נכנס ר' לוי לזאל הגדול של ישיבת "אור אבנר", שם קיבלו את פניו כלל תלמידי הישיבה הקטנה והגדולה. האולם המלא והגדוש בתלמידים עד אפס מקום שידר את עוצמת השליחות המופלאה המתרחשת בישיבה.

עלו לשאת דברים נציג הבוגרים שזכה ללמוד ולהתחנך בישיבה ואחריו נציג התלמידים. הנציגים הוקירו ומסרו תודה והערכה רבה לר' לוי, הם פירטו בקצרה את משאם הארוך בישיבה והצלחתם הרבה בזכות הישיבה הקדושה.

ר' לוי דיבר בפני התלמידים והביע את שביעות רצונו מהשילוב של תורה עם דרך ארץ כאשר הוא מדגיש בפניהם את הזכות ללמוד בישיבה ההולכת בדרכי הרבי.

עם סיום דבריו וכאות הוקרה על פועלו, קיבל ר' לוי מגילת "פיטום הקטורת" מרהיבה, שכתב אחד התלמידים מקורס סופרי הסת"ם המתקיים בישיבה.

לסיום עלה ראש המועצה האזורית חוף הכרמל מר אסיף איזק ושיבח את התלמידים והצוות, ראש המועצה הוסיף שדווקא בעת הזו עם השבר הקיים בעם, חסידות חב״ד היא הלב המאחד בעם ישראל, "חסידי חב״ד קרובים לליבי ואני גאה שיש בתחומי המועצה האזורית שלנו - כפר חינוך איכותי ומיוחד כמותכם, המניף בגאווה את מורשתו ודגלו של הרבי".

בסיום הביקור התיישבו ראש המועצה והנהלת כפר אור אבנר סיטרין לפגישה משותפת בה דנו על המשך שיתוף הפעולה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.