חיים כהן | יום כ"ח אלול ה׳תשפ״ג 14.09.2023

בחידושי ה'ועד': מבצע לימוד, מערכת עדכונים ומעקב אישי

מאות תמימים מישיבות תות"ל ברחבי תבל כבר עשו את דרכם לחצרות קדשנו לקראת חודש החגים הקרב ובא • כמידי שנה דואג ארגון 'ועד תלמידי התמימים' העולמי, בשיתוף עם הנהלות ישיבות 'תומכי תמימים' לכל צורכי האורחים בגשמיות וברוחניות • השנה התווספו שורת חידושים מהפכניים – כולם במטרה אחת: לחזק את שימת הלב למצבו של כל בחור ובחור
בחידושי ה'ועד': מבצע לימוד, מערכת עדכונים ומעקב אישי

מאות תמימים מישיבות תות"ל ברחבי תבל כבר עשו את דרכם לחצרות קדשנו לקראת חודש החגים הקרב ובא. כמידי שנה דואג ארגון 'ועד תלמידי התמימים' העולמי, בשיתוף עם הנהלות ישיבות 'תומכי תמימים' לכל צורכי האורחים בגשמיות וברוחניות. השנה התווספו שורת חידושים מהפכניים – כולם במטרה אחת: לחזק את שימת הלב למצבו של כל בחור ובחור.

לשם כך העניק הועד לכל בחור מכשיר פלאפון חדש במחיר מסובסד. מכשיר הפלאפון מנותב למערכת SMS המעדכנת בתדירות במשך היום על תוכניות הועד סדרים, כינוסים, שיעורים, פאנלים, ארוחות והתוועדויות. כך כל בחור זמין לתקשורת ע"י הנהלת הארגון בעת הצורך. – מספר הפלאפון אף יסונכרן עם הורי התלמיד והנהלת הישיבה בכדי לשמור על קשר ומעקב מטעמם.

כמו כן, באמצעות הטלפון יכולים הבחורים להירשם במשך החודש - ללינה בבית 'ועד התמימים' שע"י האוהל הק' בשבתות וימים-טובים. ולהירשם לאירוח בסעודות שבת וחג בשכונת קראון הייטס.

חידוש נוסף, צוות ההשגחה מטעם 'ועד תלמידי התמימים' הפרוס הן ב770 ובטענט שע"י האוהל הק' צויד במערכת ממוחשבת מסונכרנת, המתעדכנת בזמן אמת על נוכחות כל בחור ובחור בסדרי הלימוד. כך הורי הבחורים והנהלות הישיבות יעודכנו גם הם בנוכחות בנם-תלמידם.

עם בואם קיבלו הבחורים קובץ לימוד מושקע שהוכן בעמל רב. מותאם עבור בחורים מישיבות-קטנות וישיבות-גדולות. בכדי לעודד את ההשקעה של הבחורים הוכרז על מבצע לימוד "שבתי בבית ה'" - לתמימים שיתמידו בהשתתפות בסדרים בשיעורים ובמבחנים ייערכו הגרלות שבועיות על סטים יקרי ערך והגרלה נוספת גדולה על כל תורת רבינו בסיום החודש.

המטרה היא אחת: התמסרות מלאה לכל בחור ובחור בגשם וברוח, בכדי שינצל כדבעי את ימי שהותו בחצרות קודשינו בחודש החגים להתעלות בדרכי החסידות ובלימוד החסידות בהתקשרות אמיתית לאילנא דחיי.

על המלאכה כולה מנצח במסירות רבה יו"ר 'ועד תלמידי התמימים' הרב צבי הירש שיחי' אלטיין שפועל ימים ולילות בכדי לאפשר לבחורים את התנאים הטובים והנוחים ביותר בגשמיות וברוחניות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.