מנדי ברגר | יום כ"ז אלול ה׳תשפ״ג 13.09.2023

חצרות קדשנו: 'ועד תלמידי התמימים' פתח את שעריו | צפו

ארגון 'ועד תלמידי התמימים העולמי' המופקד על אירוחם של אלפי תלמידי התמימים המסתופפים בחצרות קדשנו בחודש החגים, פתח היום את שעריו עם בואם של מאות הבחורים הראשונים והחל את פעילותו לקראת חודש עמוס פעילות, התקשרות והתרוממות
חצרות קדשנו: 'ועד תלמידי התמימים' פתח את שעריו | צפו
צילום: אהרן פריימן

ארגון 'ועד תלמידי התמימים העולמי' המופקד על אירוחם של אלפי תלמידי התמימים המסתופפים בחצרות קדשנו בחודש החגים, פתח היום את שעריו עם בואם של מאות הבחורים הראשונים והחל את פעילותו לקראת חודש עמוס פעילות, התקשרות והתרוממות.

עם נחיתתם פנו הבחורים אל בנין 'ועד תלמידי התמימים' בו התקבלו בדוכן קבלה מיוחד בו קיבל כל בחור מקום לינה ערוך ומוצע בדירה בה שובץ, ומכשיר פלאפון חדש שכולל מערכת עדכונים רציפה על פעילות הועד. ב'ועד התמימים' עמלו רבות לקראת בואם של מאות הבחורים בכדי שיקבלו מיטות מוצעות ומסודרות בחדרים ממוזגים ומרווחים.

הבחורים החלו ממלאים את ספסלי 770. לאורך שעות היום בכל ימי החודש מתקיימים סדרי לימוד ב770. אלפי הבחורים יושבים ולומדים מתוך קובצי הלימוד הערוכים שהוציא ה'ועד' כשצוות משיבים, ר"מים ומשגיחים עומדים לצידם. חוברות הלימוד כוללות שערים בגמרא ובחסידות עם הספק לימודים מותאם ומסודר עבור הבחורים הלומדים בישיבות-קטנות ובחורים מישיבות גדולות. בשביל לעודד ולהמריץ את הבחורים נפתח מבצע לימוד 'שבתי בבית השם' כשמדי שבוע יוגרלו סטים של אגרות-קודש, לקוטי שיחות, ותורת-מנחם. בנוסף, בין המתמידים במבצע תתקיים בסוף החודש הגרלה מיוחדת על כל תורת הרבי!

בערב חיכתה לבחורים ארוחת ערב עשירה ומזינה בחדר אוכל ענק הממוקם 'בלאק' אחד מ770. בזמן הארוחה מכרו במחיר סמלי כרטיסים לנסיעה לאהל הק'. ה'ועד' מארגן מדי יום מערך אוטובוסים מיוחד לאהל הק', בו נוסעים הבחורים השוהים בקראון-הייטס אל ד' אמותיו הק' של הרבי.

צפו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.