מערכת COL | יום כ"ה אלול ה׳תשפ״ג 11.09.2023

הצצה מרהיבה: הושקה ניידת החסד החמישית של 'לב חב"ד'

לב חב"ד של צעירי חב"ד ממשיך להתעצם: פרויקט ניידת החסד שהחל ביוזמת משפחת ריבקין מכפר חב"ד, במטרה להעניק פתרונות אירוח עבור מטופלים ובני משפחותיהם ברחבי הארץ, מתרחב בניידת נוספת כחלק ממהלך להכפלת כמות הניידות בשנה הקרובה
הצצה מרהיבה: הושקה ניידת החסד החמישית של 'לב חב
תמונות: לב חב"ד

'לב חב"ד', מעצמת החסד הרפואית של צעירי חב"ד, משיק את 'ניידת החסד' החמישית, המצטרפת למערך האירוח של הארגון שמטרתו לסייע למטופלים הנזקקים לפתרונות אירוח לקראת ולאחר טיפול רפואי במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ, כמו גם לבני משפחות המטופלים המלווים אותם במהלך אשפוז ונזקקים להכנסת אורחים.

פרויקט 'ניידת החסד' שהחל ביוזמת האחים לבית משפחת ריבקין, הבעלים של 'קייטרינג ריבקין' מכפר חב"ד, שתרמו את הניידת הראשונה, כולל כיום צי של מלוניות ניידות המאובזרות בסלון מרווח, מטבח חדיש, חדר שינה מפנק, מקלחת ושירותים ומספקות למעשה את כל הנדרש לשהות, לינה ומנוחה עבור מאושפזי יום ובני משפחה של מאושפזים הנאלצים לשהות לצידם במחלקות, לעיתים לתקופות ארוכות.

מערך האירוח של 'לב חב"ד' כולל מלוניות הכנסת אורחים בקרבת המרכזים הרפואיים ברחבי הארץ ומהווה את הפתרון האולטימטיבי ליולדות טריות ואמהות לפגים שרוצות להישאר לצד התינוקות, שומרי שבת שמשתחררים מאשפוז בסמוך לכניסת השבת ותושבי הפריפריה הזקוקים לטיפול השכם בבוקר. בנוסף, מדובר בגלגל הצלה של ממש עבור בני משפחה המלווים את המאושפזים במחלקות.

התרחבות מערך האירוח של 'לב חב"ד', היא ביטוי לצמיחה המואצת שעובר הארגון החולש על פעילות רחבת ההיקף המתמקדת בקידום סדר יום בריאותי, ייעוץ והכוונה רפואית וריכוז פעילות חסד ורווחה בקרב מטופלים ובני משפחותיהם ב27 מרכזים רפואיים ובקהילות אנ"ש ברחבי הארץ.

"בשנה הקרובה אנחנו מתכננים להכפיל את כמות הניידות והשאיפה היא שעד סוף השנה נחזיק בצי של 10 'ניידות חסד' ברחבי הארץ". אומר הרב לוי מנדלזון, שליח הרבי ומנהל 'לב חב"ד', ומוסיף: "אנחנו מודים למשפחת ריבקין שיזמו את 'ניידת החסד' הראשונה בבית הרפואה אסף הרופא וממשיכים לסייע יחד עם התורמים הנוספים להתפתחות ולהתרחבות הפרויקט. אנחנו קוראים לציבור אנ"ש לקחת חלק ב'ימי השותפות' עבור 'לב חב"ד' ולתמוך בפעילות שלוחי הרבי בבתי הרפואה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.