מערכת COL | יום כ"ב אלול ה׳תשפ״ג 08.09.2023

המהפכה נמשכת: כך יתארחו השנה נערות חב"ד אצל הרבי

הלינה המפוארת, הארוחות המסודרות, מערך הלימודים והשיעורים המגוון לאורך כל שעות היום והחודש והנסיעות הקבועות אל האוהל | אתר חב"ד און לין COL עם פרטים ראשונים על מה שמיועד בהכנסת האורחים של בנות חב"ד השנה בחצרות קודשנו
המהפכה נמשכת: כך יתארחו השנה נערות חב
חלק מהחוברות שקיבלו הנוסעות לקראת טיסתן

מאות בנות חב"דיות צעירות מכל רחבי הארץ והעולם יגיעו בימים ובשבועות הקרובים לחצרות קודשנו, 770 והאוהל הקדוש, לימי חודש תשרי, ועבורן מופעלת תכנית "הכנסת אורחים" נרחבת וגדולה על ידי ארגון 'בנות חב"ד'.

זה מספר שנים שתכנית האירוח לבנות בחודש תשרי אצל הרבי מתקיימת, אולם בשנים האחרונות זו נערכת במתכונת נרחבת מאוד ומקיפה וחגיגית.

קבוצת הבנות כוללת מאות בנות, שנרשמו מבעוד מועד, ואותן מלווה צוות בנות חב"ד, מרכזות ומדריכות, אשר שקדו חודשים על הכנת כל הפרטים.

"המטרה", אומרים בהנהלת 'בנות חב"ד' - "להוריד מן הבנות את הצרכים הגשמיים בעת שהותם בחצרות קודשנו, כך שיוכלו להשקיע את זמנן ומרצן בכדי לספוג חוויות רוחניות".

בעטן ראשון הקרוב, כ"ד באלול, תתכנסנן יחד כל הבנות הנוסעות לרבי בתיכון בית רבקה בכפר חב"ד, להתוועדות הכנה לקראת נסיעתן.

בנוסף כל אחת מהבנות הנוסעות קיבלה מבעוד מועד ערכה הכוללת חוברת הכנה מחולקת לפי ימים, קובץ 'יחידה ביחיד' על הכנסה והכתיבה לרבי, חוברת 'התקשרות' הכוללת קטעי לימוד מאלפים ומרתקים אודות התקשרות רבי וחסיד, טבלת מעקב וגם משהו ל"נפש הבהמית".

במהלך חודש תשרי, בכל יום יוענקו לבנות שלוש ארוחות מלאות ובנוסף טעימת בוקר. מקומות הלינה מפוארים ומרווחים ושוכנים במרחק הליכה לא רב מ-770. לאורך החודש מארגנים בקבוצה נסיעות מסודרות עבור הבנות אל האוהל הקדוש.

גם לחלק הרוחני דואגים בקבוצת הבנות. לאורך כל שעות היום מתקיימים שיעורים סדירים במגוון נושאים. במהלך ימי החודש מתקיימות תכניות מיוחדות ומגוונות, וכן כינוס 'ברוכות הבאות' חגיגי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.