COL | יום כ"א אלול ה׳תשפ״ג 07.09.2023

דרמה בלוד: נציגי שכונת חב"ד חתמו על ריצה משותפת עם ש"ס

בברכת המרא דאתרא הרב ברוך בועז יורקוביץ' ולאחר בחינת האופציות, ועד הקהל החליט: רצים עם ש"ס למועצת העיר לוד, נציג חב"ד ירוץ במקום השני ברשימה | בלוד עובדים על גוש חרדי גדול 
דרמה בלוד: נציגי שכונת חב

בברכת המד"א, ועד הקהל החליט בשם כלל הציבור:
דרמה בלוד: נציגי שכונת חב"ד חתמו על ריצה משותפת עם ש"ס

לראשונה זה שנים רבות, שכונת חב"ד בלוד, הקהילה החב"דית השלישית בגודלה בישראל, המונה בליעה"ר כ-5,000 נפשות תוכל להכניס נציג משלה לעירייה וזאת אחרי שנציגי הקהילה, בהסכמת רב הקהילה הרב ברוך בועז יורקוביץ ישלבו ידיים וירוצו יחד עם רשימת ש"ס המקומית. מי שיעמוד בראש הרשימה הוא הר' בני סיתאלכיל, הידוע כידיד אמיתי של קהילת חב"ד.

ההסכם בין ועד הקהילה לבין ש"ס נחתם לפני שעה קלה, ולפי ההסכם חב"ד תקבל את מקומות 2 ו-4 המכובדים והריאליים, וזאת אחרי ששנים רבות חב"ד התסמכה על נציגים של מפלגות שונות, לא הכניסה נציג מטעמה, ולכן היחס אליה היה כאל גלגל חמישי. 

שר הדתות מיכאל מלכיאלי שניהל את המו"מ בין הצדדים: "החיבור בין ש"ס לחב"ד הינו נכון וטבעי, ש"ס תהפוך לרשימה הגדולה בקרב  הציבור המאמין בעיר לוד".

לפי הסקרים העדכניים רשימה כזו תקבל לפחות 3 מנדטים, מה שאומר שבמועצת העיר הקרובה יכהן מטעם ועד קהילת חב"ד נציג אחד לפחות. בנוסף הושגו הבנות על יתר הדברים הנוגעים לצרכי הקהילה והצבת חברי קהילה בתפקידים ביצועיים.

במכתב מיוחד לקהילה, חושפים אנשי הועד כי לאור מכתבו של הרב אליהם לקיים את הוראות הרבי ולגבש רשימה שתכלול את כלל הציבור החרדי בלוד, התקיימו מגעים עם כלל הקהילות החרדיות בעיר במטרה להקים גוש מאוחד. 

הצפי הוא כי יחתם הסכם עם שאר הקהילות החרדיות בעיר, כאשר לפי הערכות גוש חרדי יכול להגיע ל - 5 מנדטים ולהיות המפלגה הגדולה במועצת העיר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.