שניאור דייטש | יום כ' אלול ה׳תשפ״ג 06.09.2023

תקיעת שופר בשידור חי בערוץ 13 בטלוויזיה

מנהל 'לב חב"ד' - המעצמה הרפואית של צעירי חב"ד, זיכה בתקיעת שופר את מאות אלפי צופי תוכנית הבוקר של ערוץ 13 בטלוויזיה במסגרת ראיון שעסק בהיערכות שלוחי הרבי לקראת החגים 
תקיעת שופר בשידור חי בערוץ 13 בטלוויזיה

תוכנית הטלוויזיה 'פותחים יום' של ערוץ 13 הקדישה השבוע את חלק מרכזי לסיקור היערכות בתי חב"ד לקראת ראש השנה וחגי תשרי הבעל"ט. 

בסיום התוכנית נעמד המרואיין הראשי, השליח הרב לוי מנדלזון, מנהל 'לב חב"ד' של צעירי חב"ד, וזיכה את מאות אלפי צופי התוכנית בתקיעת שופר.

במסגרת הריאיון סיפר הרב מנדלזון על ההכנות המיוחדות של שלוחי הרבי בארץ ובעולם והמאמצים שמושקעים במטרה להעניק לכל יהודי חווית חג, על כל המשתמע מכך, תוך התמקדות בפעילות שליחי הרבי למרכזים הרפואיים ברחבי הארץ - 'לב חב"ד'. 

'לב חב"ד' מקיים פעילות רחבת היקף המתמקדת בקידום סדר יום בריאותי, ייעוץ והכוונה רפואית וריכוז פעילות חסד ורווחה בקרב מטופלים ובני משפחותיהם, ב-27 מרכזים רפואיים ברחבי הארץ, באמצעות מערך השלוחים שפועלים במסירות לאורך כל ימות השנה.

במהלך החגים מארגנים השלוחים סעודות חגיגיות ומעניקים למאושפזים ובני משפחותיהם את האפשרות לחגוג את החג, גם כשהם נאלצים לשהות במחלקות האשפוז. בנוסף, במהלך ראש השנה עורכים השלוחים תקיעת שופר סביב השעון ובסוכות עוברים במחלקות עם ארבעת המינים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.