COL | יום י"ט אלול ה׳תשפ״ג 05.09.2023

החלום המרגש התגשם: מהמיטה במחלקה - היישר אל החופה

ניידת הגלגלב של 'לב חב"ד' – מעצמת החסד של צעירי חב"ד, הגשימה חלום למאושפז המרותק לכסא גלגלים והסיעה אותו בבגדי חתונה חגיגיים מהמיטה במחלקה היישר אל חופתו של בנו יחידו
החלום המרגש התגשם: מהמיטה במחלקה - היישר אל החופה

סיפור מרגש התרחש השבוע בכפר חב"ד כאשר אמיר אודנר המאושפז במרכז הרפואי 'בית רבקה' בפתח תקווה השתוקק להשתתף בחתונת בנו יחידו שהתקיימה בשעות הערב באולם האירועים בכפר חב"ד, אך בשל היותו מרותק לכסא גלגלים לא מצאו בני המשפחה את הדרך להביא אותו מהמחלקה לאולם.

אמיר יצר קשר עם מחלקת ייעוץ והכוונה של 'לב חב"ד', מעצמת החסד הרפואית של צעירי חב"ד, שיתף אותם ברצון העז ללוות את בנו יחידו לחופה ובקושי ההתניידות הנגזר מהיותו מרותק לכסא גלגלים. אמיר סיפר להם שהוא אובד עצות וביקש מהם לסייע לו במעבר מהמחלקה בפתח תקווה לאולם בכפר חב"ד. 

לאושרו לא היה גבול כששמע מהמתנדבים על ניידת ה'גלגלב' החדשנית של 'לב חב"ד' המשמשת להסעת מטופלים המרותקים לכיסאות גלגלים לבדיקות וטיפולים רפואיים. ואכן, שעתיים לפני תחילת החופה הופיעה הניידת במרכז הרפואי והסיעה את אמיר בבגדי חתונה חגיגיים היישר אל החופה של בנו יחידו.

מהנתונים שמפרסם 'לב חב"ד' עולה כי מאות מרותקים לכיסאות גלגלים נעזרים מדי חודש ב'גלגלב' לצורך נסיעה מביתם או מהמרכז הרפואי בו הם שוהים, לטיפולים רפואיים ובדיקות שונות. המיזם פועל -ב7 קהילות ברחבי הארץ וכעת מושקעים מאמצים רבים להרחבת צי הרכבים בעוד 15 ניידות.

"החזון שלנו בפרויקט ה'גלגלב' הוא להגיע לפריסה מלאה בפריפריה ולדאוג שלכל נכה ומרותק לכסא גלגלים תהיה האפשרות להתנייד", אומר השליח הרב לוי מנדלזון, מנהל 'לב חב"ד', ומוסיף: מדובר בפרויקט נוסף של הארגון המקיים פעילות רחבת היקף המתמקדת בקידום סדר יום בריאותי, ייעוץ והכוונה רפואית וריכוז פעילות חסד ורווחה בקרב מטופלים ובני משפחותיהם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.