מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשפ״ג 04.09.2023

יום ההיערכות המיוחד שסחף את מרכזות 'בת מלך' ו'בנות חב"ד'

כך התכוננו מאות המרכזות המפעילות את סניפי 'בת מלך' ו'בנות חב"ד' ברחבי הארץ לפתיחת הסניפים בשנת הלימודים החדשה | הכל על יום ההיערכות המעצים שנערך בכפר חב"ד, רגע לפני סיום שנת הקהל | היום שפתח את השליחות
יום ההיערכות המיוחד שסחף את מרכזות 'בת מלך' ו'בנות חב
צילומים: באדיבות המצלם

מאות המרכזות הצעירות המובילות את סניפי 'בת מלך' ו'בנות חב"ד' בכל רחבי הארץ, ולאורך כל ימות השנה, משפיעות על אלפי בנות חב"דיות צעירות בפעילות בלתי פורמלית, התכנסו יחד, עם פתיחת השנה החדשה, ליום היערכות.

"היום הזה פותח לכן את השליחות", נכתב מבעוד מועד במודעת הפרסום הפנימית שנשלחה למרכזות.

יום ההיערכות נערך בכפר חב"ד ובו קיבלו מרכזות הארגונים, הפועלים תחת 'ארגון נוער חב"ד', כלים פרקטיים לניהול סניף ופרטים ראשונים על הפעילות המתוכננת בשנת תשפ"ד.

בשעת צהרים נפתח יום ההיערכות בבר חלבי מפנק. המשתתפות קראו יחד את הפרק של הרבי, צפו בוידיאו ייחודי וערכו משחק הכרות ראשוני. לכל אחת המתינה בכיסאות ערכה אישית מפנקת.

לאורך היום השתתפו המרכזות בשורה של סדנאות חשובות לתפקידן המשמעותי: אחת עם צוות הנהלת הארגון, אחת עם הגב' שלהבת הורביץ על ניהול והובלת קבוצה . חלק מההרצאות פוצלו לפי ארגונים. מרכזות 'בת מלך' בנפרד ומרכזות 'בנות חב"ד', לבנות מבוגרות יותר, בנפרד.

במהלך היום, בין היתר נשאה דברים הגב' כחל ירדן, ששוחחה עם המרכזות על כללי הבטיחות המאוד מחמירים בסניפים, שנועדו לכך שהבנות כולן יחזרו לביתן בשלום.

השליח הרב בנימין וילהלם העמיק עם הבנות בנושא השנתי של הארגונים השנה. הוא התוועד עמן על הקשר שלהן לרבי, ועל הפעילות בארגוניו, והרחיב בדברים על האתגרים כיום בדור השביעי ועל היחס של הרבי לכל אחת ואחת.

בהמשך היום נערכה תפילת מנחה בחדרו של הרבי ב-770. המרכזות הרבות צעדו יחד מאולם 'הפנסאים' בכניסה לכפר, שם התקיים יום ההיערכות, לבית 770.

בתום תפילת  מנחה גם קראו יחד פ"נ כללי של כל המרכזות, באווירה מיוחדת ומעצימה. משם חזרו להתוועדות קצרה עם הגב' שרה זילברשטרום שעוררה על מעשה בפועל לקראת היציאה לדרך.

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.