מנדי ברגר | יום י"ח אלול ה׳תשפ״ג 04.09.2023

בח"י אלול: ראש העיר נוף הגליל סייר במוסדות חב"ד בעיר

ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט הגיע היום - ח"י אלול, יום הולדתם של שני המאורות הגדולים, לביקור יחד עם צוות משרדו בתלמוד תורה ובישיבה קטנה • ראש העיר פלוט סיפר על שייכותו האישית שלו ושל רעייתו לחב"ד • בשנה האחרונה חלה תנופת התפתחות וצמיחה עצומה בקהילת חב"ד בנוף הגליל עם הגעתם של משפחות צעירות רבות לעיר, דבר הגורם לגדילה בכלל מוסדות החינוך בעיר
בח

היום, ח"י אלול, יום הולדתם של שני המאורות הגדולים, ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט הגיע לביקור יחד עם צוות משרדו בתלמוד תורה ובישיבה קטנה.

ראש העיר פלוט סיפר על שייכותו האישית שלו ושל רעייתו לחב"ד.

ראש העיר מסייע רבות לכל מוסדות חב"ד בעיר, וב"ה שכעת נמצאים בישורת האחרונה של בניית אולם ספורט רחב ידיים ושדרוג מגרשי המשחקים, לתועלת תלמידי התלמוד-תורה והישיבה קטנה.

מנהל הישיבה הרב מנחם מענדל גינזבורג סיפר על מהות היום והודה לראש העיר על התמיכה העצומה למען המשיך הפיתוח של מוסדות חב"ד בעיר ושיתף על התפתחותה של הישיבה.

מנהל התלמוד תורה הרב מענדי כהן הציג לראש העיר את נתוני העליה המתמדת בכמות התלמידים והעניק לראש העיר מתנה ייחודית עבור רעייתו - שהיא מצאצאי הבעל שם טוב - וברך אותו להמשך הצלחה רבה לנחת רוח הרבי.

נציין שבשנה האחרונה חלה תנופת התפתחות וצמיחה עצומה בקהילת חב"ד בנוף הגליל עם הגעתם של משפחות צעירות רבות לעיר, דבר הגורם לגדילה בכלל מוסדות החינוך בעיר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.