COL | יום י"ז אלול ה׳תשפ״ג 03.09.2023

המספרים נחשפים: מעצמת רשת החינוך החב"דית בשיא תפארתה

אלפי תלמידים ומשפחות חדשות, עשרות מבנים חדשים מרוהטים ומפוארים בהיקפים של כמאה מליון שקל, 36 גני ילדים חדשים למגזר הכללי, סמלי מוסד לבתי הספר החדשים ברחבי הארץ וגידול מתמיד בבתי"ס שלהבות חב"ד ובתי חינוך חב"ד המתרחבים בפריסה ארצית | בפנים: כל המספרים וגלריית תמונות מרחבי הארץ
המספרים נחשפים: מעצמת רשת החינוך החב

אחרי היערכות מקיפה במשך חודשים ארוכים במטה הראשי של 'רשת אהלי יוסף יצחק' וכלל האגפים ובמאמצים אדירים של שלוחי הרבי וצוותי המוסדות ברחבי הארץ, שוברים שיאים של תלמידים והישגים בפתיחת שנת הלימודים החדשה.

שנת הלימודים החדשה נפתחה ביום שישי בהתרגשות בכל רחבי הארץ. במעצמת החינוך האדירה של רשת חינוך חב"ד - 'רשת אהלי יוסף יצחק' מציינים מספר שיא של תלמידים וזינוק מרשים בכל המוסדות לגווניהם.

הנתונים המדהימים נחשפים: 36 גני ילדים חדשים של 'הרשת' נפתחו השבוע בישראל - כולם עבור משפחות מהמגזר הכללי ויחדיו הגיעו למספר שיא של כל הזמנים.

בתקופה האחרונה ליוו צוותי אגפי ומטה הרשת את מנהלי המוסדות ואלפי צוותי החינוך בתפקידים השונים בשורה של ימי היערכות ממוקדים, כל מוסד לפי צרכיו, ובהרכבת סלי לימוד וכלי עזר רבים לכל תלמיד.

מערך אדיר של מאות אלפי עזרים חינוכיים שונים, המתפרסים סביב לוח השנה, יחולקו במהלך השנה וחלק נכבד מהם כבר שונע אל המוסדות. זאת לצד המיתוג המרהיב, מרחיב הדעת, במוסדות.

עשרות ממוסדות הרשת - בתי ספר וגני ילדים גם נכנסים בימים אלה למבנים חדשים ומפוארים שקיבלו לידיהם מהרשויות השונות - פרי עבודה מאומצת של שלוחי הרבי -מנהלי המוסדות והנהלת הרשת. שורה של בתי ספר חדשים זוכים להכרה של הרשויות המקומיות ומשרד החינוך זכו לקבל עם פתיחת הלימודים לראשונה "סמל מוסד", מה שיאפשר את צמיתם והרחבתם של המוסדות בכל המישורים. אלו פירות עבודה מאומצת בשיתוף פעולה עם מנהלי המוסדות המקומיים שחלקו עם המערכת את ההתרגשות הגדולה נוכח ההתפתחות "זוכים לראות ניסים גלויים ומרגישים את נוכחות המשלח בפתח שנה זו יותר מתמיד".

"חודשים ארוכים של עבודה אינטנסיבית, תוך הירתמות של כלל האגפים ברשת אהלי יוסף יצחק, העושים עבודת קודש, הובילו אל התוצאה המבורכת הזו", אומרים היום בהנהלת הרשת. "מרגש להיווכח מקרוב בהתגשמות ברכותיו של הרבי למוסד הקדוש - רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש בגדילה המשמעותית בשנים האחרונות, ובמיוחד השנה, במוסדות החינוך ".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.