מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשפ״ג 01.09.2023

הקיטוב בעם, זיכרונות מהגירוש: הזמר אריאל זילבר חוגג שמונים

הזמר אריאל זילבר חוגג יום הולדת שמונים ומעניק ראיון מיוחד לחב"ד און ליין COL. הוא חוזר לימי הגירוש מגוש קטיף בהשוואה להפגנות כיום, מדבר על הקיטוב בעם ועל יחסיו עם חבריו, ובוחר ניגון לשבת - בני היכלה לאדה"ז
הקיטוב בעם, זיכרונות מהגירוש: הזמר אריאל זילבר חוגג שמונים
זילבר (צילום: ברוך עזאגווי)

החסיד אריאל זילבר, המוכר בציבור כזמר אריאל זילבר, חוגג יום הולדת שמונים וכניסה לשנת הגבורות.

בתכנית 'ליל שישי' של אתר חב"ד און ליין COL, בהגשת הרצל קוסאשוילי, הוא העניק ראיון שבו דיבר על המצב במדינה ועל הזיכרונות הקשים מהעקירה וההתנתקות מגש קטיף שלא מרפים, על השמאל הישראלי שהולך בעיוורון אחרי הרעיון של לקרוע את ישראל לגזרים.

לסיום, הוא גם בחר את ניגון השבת שלו שחתם את התוכנית. והניגון שבחר הזמר הישראלי היה 'בני היכלא' המיוחס לאדמו"ר הזקן ואותו נהוג לנגן בסעודה שלישית.


האזינו לראיון המלא >>


"לא מרגישים", פתח זילבר את הראיון כשהתייחס להחלפת הקידומת בגילו. "אדם אומר לעצמו: אני ילד רק נולדתי. זו התחושה שלי ודיברתי עם אנשים נוספים בני גילי, כולם אומרים כך". 

עוד הוסיף כי יציין את יום הולדתו במופע גדול, שיתקיים בעוד מעט יותר מחודש עם חברים ואורחים. "נקווה לעשות שמח", אמר זילבר. "בעצם מה נקווה? נעשה שמח!"

בהמשך הראיון חזר כאמור לתקופת הגירוש מגוש קטיף, שבו בלט בהתנגדותו. "עד היום יש טראומה מהתקופה הזו. הטראומה לא נפסקת", אמר.

זילבר הקיש מיד לתקופה הנוכחית, בצל הקיטוב בעם וההפגנות הממושכות נגד הרפורמה במערכת המשפט. "יש אנשים שמכוונים לחורבן עם ישראל וצריך לעצור בעדם בחריפות", טען.

"אני חושב שיש פה משהו לא בסדר. אני זוכר בגירוש שעצרו אותנו בצורה אכזרית והיום זה לא כך. המצב הוא לא גרוע כמו שהם מספרים. הכל טוב פה. מי שמספר לך שרע רוצה לדכא אותך זה הכל. תראה את הדו"חות על ישראל שמתפרסמים בעולם".

על קשרו עם חבריו בברנז'ה אמר: "אמר חושב שיש פה עניין של עדר, הם לא מסתכלים לעובי הקורה. מי שמביט אל הויכוח לעומקו מבחין כי המדינה זקוקה לרפורמה המשפטית מאוד מאוד מאוד ומי שאומר ההפך נכנס לעניין של עדר. החברים שלי הולכים אחרי ההעדר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.