COL | יום י"ד אלול ה׳תשפ״ג 31.08.2023

דרמה בקרית מלאכי: ר' בצלאל מזרחי לא ימשיך לקדנציה נוספת

דרמה: ל-COL נודע כי נציג חב"ד מ"מ ראש העיר ר' בצלאל מזרחי לא ימשיך לקדנציה נוספת | ב'ועד נחל'ה' בראשות הרב יצחק בליז'ינסקי, פועלים להצבת מועמד אחר במקומו | כל הפרטים בפרסום ראשון
דרמה בקרית מלאכי: ר' בצלאל מזרחי לא ימשיך לקדנציה נוספת
מ"מ ראש העיר ר' בצלאל מזרחי עורך 'סיום' בחצר ביתו. נראים ראש העיר ללו זוהר, ויו"ר ועד נחל'ה הרב יצחק בליזינסקי (ארכיון COL)

ממלא מקום ראש העיר קריית מלאכי, ר' בצלאל מזרחי, שבשנים האחרונות במשך שתי קדנציות כיהן כנציג חב"ד במועצת העיר, לא ימשיך לקדנציה נוספת, כך נודע ל-COL.

טרם פורסם באופן רשמי מי יבחר להחליף את מקומו של הרב מזרחי בבחירות הקרובות. ב'ועד נחלת הר חב"ד', כך נודע, עתידים להתכנס בקרוב ולהכריע בעניין זה וכן בעניינים נוספים של הקהילה והיערכות לבחירות.

מימין: מ"מ ראש העיר ר' בצלאל מזרחי, ראש העיר ללו זוהר, יו"ר ועד נחל'ה הרב יצחק בליזינסקי, הרצל מיימון מזכיר הועד (ארכיון COL)


אתר חב"ד און ליין COL יעקב וידווח אחר ההתרחשויות.

ב'ועד נחלת הר חב"ד' מסרו לפניית COL: "בנחלת הר חב"ד נערכים לבחירות למועצת העיר בעוד חודשים אחדים. אחרי שתי קדנציות שבהם ייצג את אנ"ש תושבי השכונה בעירייה, הרב צלי מזרחי לא יתמודד בבחירות הקרובות. משכך ב'ועד', בהדרכתו ובברכותיו של המרא דאתרא הרב ירוסלבסקי, פועלים להצבת מועמד חדש בבחירות, במטרה למקסם את הקולות של חסידי חב"ד בשכונה ולהביא לרווחת השכונה ותושביה. הבחירות יתנהלו בעז"ה מתוך אחדות מלאה של כל תושבי השכונה, ברכנו אבינו כולנו כאחד".

גורמים בעיר מוסרים כי ר' בצלאל מזרחי הוביל בקדנציה הראשונה שלו כחבר מועצה וכן בקדנציה האחרונה כמ"מ ראש העיר, לשורת הישגים, הקצאות ומבני ציבור, ותושבי קריית מלאכי ובפרט תושבי נחל'ה חבים לו הכרת הטוב על כך.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.