COL | יום י"ד אלול ה׳תשפ״ג 31.08.2023

בחב"ד לוד זועמים: "התיק נסגר. איפה העירייה, איפה המשטרה?"

כפי שדיווחנו כאן ב-COL, במוצאי שבת גילו  חסידי חב"ד תושבי שכונת שער העיר בלוד, כי כ-15 מכוניות נוקבו במזיד | למחרת הוגשה תלונה במשטרה, אך אתמול (רביעי) קיבל המתלונן תשובה לקונית כי "התיק ייסגר והחשודים לא יועמדו לדין" | מגיש התלונה אומר היום ל-COL: "עד מתי לא נוכל לישון בשקט בלילות?" | תושבים בשכונה טוענים לאפליה: "אירוע דומה של ניקור צמיגים במזיד אירע לפני כשבועיים ב'גרעין התורני' ושם העירייה מיד שילמה את הנזק" | ואיך מגיבים בעיריית לוד?
בחב

כפי דיווחנו כאן ב-COL בתחילת השבוע, תושבי שכונת שער העיר בלוד גילו במוצאי שבת בהפתעה כשצמיגי מכוניותיהם נוקבו.

הפורע חלף עם כלי חד וחתך\נקר את כל המכוניות שחנו ברחוב, בכל רכב את הגלגל הקדמי והאחורי.

מדובר בלמעלה מ-15 רכבים שניזוקו, רובם של חסידי חב"ד תושבי השכונה, כל אחד בשניים מצמיגי הרכב.

אבסורד: בנוסף לנזק, ספגו עוגמת נפש נוספת. תושבים בשכונה סיפרו כי חלק מבעלי הרכבים הרימו את רכבם על 'ג'ק' בשני הגלגלים וברכב אחר לקחו את שני הגלגלים לפנצ'ריה. היו גם שהתקשרו לחברות גרירה, ונענו בתשובה האבסורדית כי הביטוח מכסה רק 'פנצ'ר רגיל' ולא פנצ'ר שבוצע במזיד...

 

שולח התלונה ב', חסיד חב"ד ומעסקני השכונה הבולטים, מספר ל-COL: "הזלזול של המשטרה התחיל מראש. ביקשתי להגיש תלונה ביום ראשן בבוקר, ונאמר לי ש"אתה יכול להגיש אותה באתר המקוון של המשטרה". זה לא רציני. ככה מתייחסים בחשד לפיגוע?

ב' ממשיך לתאר: "אתמול (רביעי) קיבלתי צלצול בטלפון, לא הספקתי לענות. מהמספר הבנתי שזה קשור לתלונה ונכנסתי לאתר המקוון של המשטרה. שם נדהמתי לגלות שהתלונה בוטלה.

"התקבלה החלטה לסגור את התיק ולא להעמיד לדין את החשודים", נכתב בהודעה. זה רציני?? ככה מתייחסים למצב הבטחוני בלוד? איפה העירייה וראש העיר יאיר רביבו? איפה יוסי הרוש מחזיק תיק ביטחון? איפה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שרוב התושבים בשכונה הצביעו לו, שיבוא ויעשה סדר? עד מתי לא נוכל לישון בשקט בלילות, איפה המשילות שהבטיחו??" הוא זועם.

תושבים חב"דיים בשכונה טוענים שיש כאן גם אפליה: ""אירוע דומה של ניקור צמיגים במזיד אירע לפני כשבועיים ב'גרעין התורני' ושם העירייה מיד שילמה את הנזק. בגלל ששם לחצו על העירייה, מיד היא שילמה להם את ההוצאות והרכבים נגררו והתקרים תוקנו על חשבון העירייה. מדוע יש כאן איפה ואיפה?" הם קובלים. "אנשים פה הרימו רכבים על ג'ק וסחבו צמיגים למוסכים כי הביטוח לא הסכים לכסות. איפה ראש העיר יאיר רביבו שידאג לנו?".

תגובת עיריית לוד כפי שנמסרה לבקשת COL:

מעיריית לוד נמסר, כי "הנהלת העיר תשוחח עם המשטרה בכדי לבחון בשנית את סגירת התיק אודות המקרה שאירע לתושבי שכונת שער העיר. באשר למימון ההוצאות, בשל כך שהאירוע בוצע בשטחה של עיריית רמלה, אין באפשרות העירייה לסייע בתשלום".

 

COL ביקש גם את תגובת דוברות השר לביטחון פנים איתמר בן גביר. כשתתקבל נשמח לפרסמה.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.