מנדי ברגר | יום י"ד אלול ה׳תשפ״ג 31.08.2023

4 חיילים נפצעו בקבר יוסף ואלפים הגיעו לשאת תפילה בציון

על אף המטען בו נפצעו 4 חיילי צה"ל, הכניסה לקבר יוסף התקיימה כסדרה. בראש הנכנסים הגיע גאב"ד מאקאווא שלא ביקר במקום כשלושים שנה • ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "אסור לפחד מהטרור, להחזיר לשליטה מלאה את קבר יוסף" • חבר הפרלמנט האירופי: "במקום להתפלל בשקט מתפללים כאן בפחד מטרור. זה לא מקובל" • שליח חב"ד בבל-הרבור, פלורידה - הרב שלום בער ליפסקר: "הקב"ה יברך את המקום שיהיה חלק מארץ ישראל הבטוחה ויהודים מכל העולם יוכלו לבקר בו" 
4 חיילים נפצעו בקבר יוסף ואלפים הגיעו לשאת תפילה בציון

אלפי בני אדם נכנסו הלילה לקבר יוסף שבשומרון זאת לרגל חודש הרחמים והסליחות ולקראת הימים הנוראים. הכניסה נמשכת ומתקיימת כסדרה על אף הנסיונות של מחבלים למנוע את הכניסה, ומטען שהתפוצץ בו נפצעו 4 חיילי צה"ל.

בין הנכנסים הלילה היו: כ"ק גאב"ד מאקאווא שלא ביקר במקום למעלה משלושים שנה, המקובל רבי משה אבוחצירא מנתיבות, המקובל האדמו"ר רבי שמעון בוסו ושליח חב"ד - הרב שלום ליפסקר ממיאמי, ראש מועצת שומרון יוסי דגן, חבר הפרלמנט האירופי כריסטיאן תרס אורחו של דגן וח"כ צבי סוכות.

הכניסה התקיימה כחלק מהכניסות הקבועות אותן מקיימת מועצה אזורית שומרון בליווי חיילי צה"ל ובסיוע מתנדבי מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון.

חבר הפרלמנט האירופי כריסטיאן תרס הביע זעזוע מהנסיונות לרצוח יהודים המבקשים להתפלל: "הדברים שראיתי היום לא ייאמנו. זה לא ייאמן לאדם שמעולם לא הגיע לישראל ובוודאי מעולם לא חווה אירוע טרור אליו נחשפנו היום,  לא ייאמן, שהאנשים הללו שרוצים לבוא בשקט ולהתפלל, צריכים להשתמש באוטובוסים ממוגני ירי, להיות מלווים עי הצבא,  לבוא להתפלל בפחד מפני מתקפת טרור. זה לא מקובל, כל העולם צריך לראות מה למעשה קורה כאן".

הרב שלום ליפסקר משלוחי חב"ד במיאמי שבפלורידה, אמר: "הקב"ה יברך את המקום הזה שיהיה חלק מארץ ישראל וכל יהודי יכול לבוא בכל יום ולהתפלל על הקבר של יוסף הצדיק".

***

צפו: 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.