מערכת COL | יום י"ג אלול ה׳תשפ״ג 30.08.2023

תשרי אצל הרבי: יממה אחרונה לרישום - ואלו החידושים השנה

לאור ההכנות הרבות הנדרשות עבור מערך האירוח של ועד תלמידי התמימים על כלל אגפיו, הרישום ייסגר ביום חמישי י"ד באלול | שורת חידושים מרעננים על מנת להבטיח שהות מאורגנת לתלמידי התמימים | אתר חב"ד און ליין COL עם כל הפרטים
תשרי אצל הרבי: יממה אחרונה לרישום - ואלו החידושים השנה
צילום: שניאור רייניץ

בתחילת השבוע פתח ארגון 'ועד תלמידי התמימים העולמי', המארח בשיתוף הנהלות ישיבות 'תומכי תמימים' ברחבי הארץ את האורחים המגיעים לימי חודש תשרי בחצרות קודשינו - את הרישום עבור תוכנית האש"ל.

לאור ההכנות הרבות הנדרשות עבור ניהול מערך האירוח, וההיערכות הרבה הנדרשת לאירוח כ-1000 מתלמידי התמימים, הרישום ייסגר ביום חמישי הקרוב י"ד אלול. כך נודע לאתר חב"ד און ליין COL.

ברישום, נדרשים הנרשמים להציג את כרטיס הטיסה שרכשו, להצהיר על סעיפים בריאותיים שונים ולחתום על תקנון שחלקו ישלח להם באמצעות דואר אלקטרוני.

השנה נערך 'ועד תלמידי התמימים' בשורת חידושים מרעננים על מנת לוודא כי תלמידי התמימים זוכים לתנאים הטובים ביותר בגשמיות וברוחניות במהלך שהותם בחצר הרבי.

בדיוק כמו בישיבות, גם בחודש תשרי לא תתאפשר לבחורים החזקת מחזיק טלפון חכם או כל מכשיר אלקטרוני דומה. השנה נעשה מאמץ מיוחד בקנייה של אלפי מכשירי סלולר וסימים מוגנים ומוזלים התואמים לרשת התקשורת בארה"ב.

במכשירים אלו הותקנו ע"י ה'ועד' שיחות לארץ, שפה עברית ושיפורים נוספים, ויתופעל בו מערכת הודעות שתעדכן על תוכניות מיוחדות והלו"ז היומי.

זמני האירוח: שינה ארוחות וסדרי לימוד - יהיו בין התאריכים יום שלישי כ"ו באלול ועד יום רביעי כ"ו בתשרי, כשתינתן אופציה לארכת הלינה בלבד עד יום ראשון ל' תשרי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.