מנדי ברגר | יום י"א אלול ה׳תשפ״ג 28.08.2023

8 שנות סאגה: ניתן הקצאה זמנית לחב"ד ברחובות ההולנדית

בשעה טובה ולאחר סאגה של 8 שנים, אושרה סופית ההקצאה הזמנית לבית הכנסת ׳בית מנחם׳ בראשות הרב משה טברדוביץ, שליח הרבי בשכונת רחובות ההולנדית • מועמד קהילת חב״ד למועצת העיר ר' אריה ליפסקר: "בחרו בדרך של שלום וכבוד על פני חרמות והתנגחויות" • הרב טברדוביץ: "אני עוד יומיים נוסע לרבי להגיד תודה"
8 שנות סאגה: ניתן הקצאה זמנית לחב

בשעה טובה ולאחר סאגה של 8 שנים, אושרה סופית ההקצאה הזמנית לבית הכנסת ׳בית מנחם׳ בראשות הרב משה טברדוביץ, שליח הרבי בשכונת רחובות ההולנדית.

מועמד קהילת חב״ד למועצת העיר ר' אריה ליפסקר ל-COL: "תודתנו לראש העיר רחמים מלול ולחברים כמעט מכל הסיעות שבחרו בדרך של שלום וכבוד על פני חרמות והתנגחויות. דידן נצח"

הרב משה טברדוביץ, שליח הרבי בשכונת רחובות ההולנדית, אמר ל-COL: "שמחה מאוד מאוד גדולה, 8 חודשים גורשנו מבית הכנסת בלי סיבה אמיתית. אנחנו חוזרים לפה דומעים מהתרגשות. שמחה שלאחר העצב היא הרבה יותר גדולה כיתרון האור מן החושך".

הרב טברדוביץ שיתף, כי "התרחשו לנו כאן ניסים גדולים, גם בבית המשפט העליון וכעת גם בעירייה, למרות הבחירות והלחצים הבלתי נתפסים של הצד המנגד. זהו ניצחון ענק, רואים כאן את הברכה של הרבי, בהשגחה פרטית אני עוד יומיים נוסע לרבי להגיד תודה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.