שניאור דייטש | יום י' אלול ה׳תשפ״ג 27.08.2023

השרה סטרוק הופתעה: "זינוק במבקשים לשמוע על יהדות"

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות התארחה ב'מרכז מאורות' באשדוד ושמעה נתון מרגש מהרב מנחם עמאר ורעייתו: כמות הישראלים שביקשו לשלב מסורת בטיול בחופש - זינקה לשיאים חדשים  
השרה סטרוק הופתעה:
מרכז מאורות באשדוד

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק ביקרה בשבוע שעבר במרכז המבקרים 'מאורות' באשדוד והתקבלה על ידי הרב מנחם עמאר ורעייתו. המרכז האשדודי מנגיש את הסיפור היהודי, מראשיתו ועד לעתיד אותו יכול ליצור כל אחד בעצמו.

השרה סטרוק נדהמה לשמוע מהרב עמאר כי כמות הישראלים מכל גווני הקשת שרוצים לשמוע על יהדות, זינק לשיאים חדשים, דבר שבא לידי ביטוי בביקוש עצום של הורים, רבים אינם שומרי תורה ומצוות, לבקר במרכז במהלך החופש הגדול. 

"זו הייתה כל המטרה שלנו בבניית מרכז מאורות", סיפר הרב עמאר לשרה סטרוק, "להנגיש את היהדות במאור פנים לכל יהודי, בלי להיות מתוייג. היהדות היא של כולנו, השבת היא של כולנו, התורה והמצוות הם של כולנו", הוסיף. 

במהלך ביקורה של השרה סטרוק, היא סיירה בתחנות השונות של המרכז, שהותאמו במיוחד לילדים מכל הגילאים וקיבלה הצצה להשקעה הגדולה. 

הביקור נחתם בישיבת עבודה, שם הציג הרב עמאר לשרה את הנתונים המדהימים על כמות המבקרים במהלך השנה כולה ואת התכניות הקרובות. השרה, מצידה, אמרה שתעשה כל מאמץ לבחון שיתופי פעולה.

"הרבי לימד אותי שכל יהודי הוא יהלום", חתם הרב עמאר, "וזו הגישה שלנו בביקורים של המבקרים. איננו בוחנים אף אחד בציציות שלו, ורק מספקים לכל אחד את המטען היהודי שנוגע לכל אחד ואחד מאתנו".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
זה ממש נכון!
י' אלול ה׳תשפ״ג
זה מדהים! כל מי שרק יוצא למבצעים רואה זאת במוחש איך שהמון העם מאותם אלו שבדרך כלל לא רצו לשמוע סתם ככה פתאום רוצים לשמוע ולהבין מה זה יהדות.
העם צמא תלוי בנו אם נדע לתת להם...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.