שניאור דייטש | יום ה' אלול ה׳תשפ״ג 22.08.2023

חסיד חב"ד ספג אגרוף עוצמתי בעמדת התפילין ונפצע בעינו

חסיד חב"ד ר' אריאל יהודה לשם, עמד אתמול (שני) בצהריים בשוק מחנה יהודה בירושלים, כמנהגו מידי יום והניח תפילין עם עוברים ושבים | 'בריון' מגודל תקף אותו עם אגרוף עוצמתי לפניו, מה שהביא לפציעתו ולפגיעה בעינו | לאחר שעבר סדרת בדיקות במרכז הרפואי הדסה עין כרם | ממיטתו בבית הרפואה הדסה עין כרם הוא אומר ל-COL: "לא נירתע ונמשיך. כבר כאן המשכתי להניח תפילין ליהודים" | בנו יגיש תלונה במשטרה
חסיד חב
ר' אריאל לשם, לפני ואחר התקיפה

שניאור דייטש, COL

אווירת ה'עליהום' על החרדים ודוכני התפילין משפיעה, הפעם זה נגמר בפינוי לבית הרפואה: חסיד חב"ד ר' אריאל יהודה לשם, עמד אתמול (שני) בצהריים בשוק מחנה יהודה בירושלים, כמנהגו מידי יום והניח תפילין עם עוברים ושבים.

'בריון' מגודל תקף אותו עם אגרוף עוצמתי לפניו, מה שהביא לפציעתו ולפגיעה בעינו.

לאחר שעבר סדרת בדיקות במחלקת עיניים בבית הרפואה הדסה עין כרם, מצבו הוגדר טוב ב"ה, והוא צפוי להשתחרר מחר, ולשהות במנוחה עד שיבריא לגמרי.

ר' אריאל, בעבר לוחם מצטיין בצה"ל כמפקד טנק וכקצין לתפקידים מיוחדים בגזרת לבנון, ראה כבר הרבה בחייו. שרת בתפקידים מיוחדים וראה למחבלים 'את הלבן בעיניים' כפי שהוא מתאר. בשנת תשמ"ז, בעת שהיה ברצועת הבטחון של דרום לבנון, מחבל ירה לעברו קליע של מקלע כבד שחלף מעט מעל לראשו. "האגרוף האדיר שספגתי לא מאוד מרתיע אותי, ראיתי דברים מפחידים וכואבים יותר", הוא אומר בעוד הוא מתאושש בבית הרפואה מהמכה שספג.

הכל התחיל אתמול ביום שני, כשהוא עמד כהרגלו בשוק מחנה יהודה והניח תפילין לעוברים ושבים. ר' אריאל, שלומד בכולל בשכונת נחלאות 'סמיכה' לרבנות בשעות הבוקר, מניח תפילין לעוברים ושבים בשוק מחנה יהודה מזה כמה שנים. "אתמול בסביבות השעה שלוש אחה"צ הגיע בחור שרירי לדוכן ונשען חזק בשתי ידיו עליו, כשהוא בולש מה ניתן לגנוב מקופת הצדקה", מספר ר' אריאל.

הוא ממשיך לתאר את מה שאירע: "לפני כן הסתובב בשוק וביקש נדבות מעוברים ושבים. בקשתי ממנו בנימוס שלא יישען כדי שהשולחן לא יפול.

בתגובה הביריון נתן לי אגרוף חזק ישר לעין שמאל וברח... העין חטפה טראומה מאוד חזקה. התפניתי בכוחות עצמי לבית הרפואה הדסה עין כרם."

לדעתך התקיפה הייתה ברקע שנאה לחרדים או לתפילין?

ר' אריאל: "הכל יכול להיות. הוא לא הוציא מילה מפיו, פשוט תקף אותי באגרוף אדיר לפרצוף ומיד נמלט... שנאה תהומית שלא פגשתי".

ר' אריאל לאחר התקיפה


בנו מיהר הבוקר לפתוח תלונה במשטרה על התקיפה החמורה.

ר' אריאל מעדכן גם על מצבו הרפואי: "המצב הוגדר חמור עם חשש להתפתחות קרע ברשתית, פגיעה בראיה עם דימום בעין. העין ספגה נזק. הרופאים גם ביקשו שאגיע לבדיקות תקופתיות לראות שאין החמרה ומחר בע"ה אני ישוחרר מבית הרפואה ואשוב לביקורות".

"נא לומר תהילים לרפואתי, אריאל יהודה בן חסיה מלכה", הוא מבקש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.