| יום ד' אלול ה׳תשפ״ג 21.08.2023

מהפכה: לימוד תורת הנפש שלא הכרתם • הצטרפו להצלחה

תוך פחות מ-4 שנים, מכללת צמאה נפשי קבעה את מקומה, כמכללה המובילה בתחום תורת הנפש, עם כ-1,000 בוגרים ובוגרות, שלמדו את שיטת NLP העולמית, בשילוב פסיכולוגיה יהודית. מסלולים נפרדים לגברים ולנשים. ההרשמה למחזור הבא בעיצומה!
מהפכה: לימוד תורת הנפש שלא הכרתם • הצטרפו להצלחה

מכללת צמאה נפשי - מכללה להתפתחות אישית וללימוד NLP יהודי, בפרק זמן כל כך קצר, הצליחה לחולל מהפכה של ממש בתחום לימוד תורת הנפש בארץ ולהוציא מתחת ידיה כ-1,000 בוגרים בזמן כל כך קצר.

'צמאה נפשי' זו חממה לצמיחה אמיתית, לשינוי, לכבישת יעדים ולחיים משודרגים. "אני פשוט מוצא את עצמי כל שבוע מחכה, זה השיא של השבוע" משתף אותנו משה גולן, מנהל פרויקטים. "זה רגע אחד בשבוע שיוצאים קצת מהשגרה ונכנסים לתוך עולם הנפש". גם שמעון דהן מעיד בהתרגשות "מי שלא לומד במכללת צמאה, מפספס את החיים שלו".

גם במסלול הנשים התגובות דומות: דבורי, בוגרת הקורס משתפת ''בעקבות הלימודים בצמאה נפשי הצלחתי לחולל שינוי מהפכני מהקצה אל הקצה'' ורותי, יועצת זוגית ומשפחתית "למרות שאני כבר מטפלת ומאמנת, הלימודים בצמאה נפשי השפיע עליי בזוגיות, במשפחה, בקליניקה ועם הסביבה - ממש בכל תחום בחיים".

המסלול החדש יפתח מיד לאחר החגים. מספר המקומות מוגבל. לפרטים והרשמה לחצו כאן>>

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה שהולכת ומתפתחת, והיא: ריבוי הבעיות הרגשיות שיש בדורנו. במשך כל הדורות בני האדם התמודדו עם בעיות רגשיות, אך כמדומה שבדור שלנו מספר האנשים עם בעיות אלו גדל עשרת מונים. מצב זה יצר דרישה בקרב הציבור למקום איכותי ומקצועי, שיעניק את הכוחות הנפשיים, הידע המקצועי והשיטה המוכחת, כדי להתגבר על מכשולים ולהצליח להתמיד בשינויים שהחיים מזמנים לנו.

כאן הופיעה מכללת צמאה נפשי ובתכנון מדוייק בנתה את תוכנית הלימודים הייחודית שהפכה לשם דבר בתחום לימוד תורת הנפש: לימוד שיטת NLP העולמית, ששינתה חיים של מיליוני בני אדם בעולם כולו, בשילוב עם לימוד פסיכולוגיה יהודית. השילוב בין השניים הוכיח את עצמו כמתכון המנצח שמחולל מהפכה של ממש בחייהם של מאות התלמידים והבוגרים.

המסלול החדש יפתח מיד לאחר החגים. מספר המקומות מוגבל. לפרטים והרשמה לחצו כאן>>


הלימודים במכללת צמאה נפשי מיועדים לכל מי שרוצה לשפר את חייו ולרכוש כלים פרקטיים ומעשיים שיעזרו לו להגיע לתוצאות טובות יותר בחיים האישיים והזוגיים, בקריירה ובתקשורת עם הסביבה.

כמו כן מתקיימים מסלולי המשך למעוניינים להתמקצע בתחום המעשי והחדשני של ה- NLP, לפתוח קליניקה ולעזור גם לאחרים להגיע לתוצאות טובות יותר בחיים.

במכללת 'צמאה נפשי' מלמדים טובי המרצים, במסלולים נפרדים לגברים ולנשים: הרב מיכי יוספי, הרב חגי לונדין, הרב דניאל כהן, הרב שמואל מינקוב הרב אייל ורד, יקירה כהן, שרה אבישר ואילה רוטרמן. בסיום הלימודים מקבלים תעודה רשמית ובינלאומית עם חותם HNLP העולמית. הקורס מוכר לגמולי השתלמות.

אם חשוב לך לשפר את חייך באופן משמעותי ואמיתי או להשפיע ולעזור לאחרים – מקומך איתנו!

המסלול החדש יפתח מיד לאחר החגים. מספר המקומות מוגבל. לפרטים והרשמה לחצו כאן>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.