מערכת COL | יום כ"ט אב ה׳תשפ״ג 16.08.2023

סגן השר אבי מעוז סיפר: זה היה המפגש הראשון שלי עם הרבי

יו"ר נעם, סגן השר אבי מעוז ביקר במרכז מאורות באשדוד, והתרשם מהצורה בה מעביר המרכז את סיפור המסורת היהודית לילדי ישראל: "המפגש של ילדי ישראל עם יסודות היהדות חשוב מאין כמותו" | סגן השר שחזר את המפגש הראשון שלו עם הרבי | לסיקור המלא ותיעוד
סגן השר אבי מעוז סיפר: זה היה המפגש הראשון שלי עם הרבי
צילום: ויטלי חיימוב

יו"ר מפלגת נעם סגן השר ח"כ אבי מעוז ביקר במרכז מאורות אשר נמצא באשדוד. סגן השר סייר בעמדות השונות, והתרשם מהצורה החווייתית בה מעביר המרכז את הסיפור של עם ישראל. 

המרכז הינו חלק ממרכז אור מנחם שהוקם על ידי הרב מנחם והרבנית חנה עמאר ופועל בעיר אשדוד משנת 2004. המרכז פועל על מנת שכל יהודי, ילמד, יידע ויעצים את זהותו היהודית ויחווה את חייו כחוליה מקשרת בשרשרת הדורות של העם היהודי – עם ישראל.

בסיום הביקור הודה סגן השר אבי מעוז על הכנסת האורחים והוסיף כי ברגע שתקום הרשות לזהות לאומית-יהודית הוא יעשה מאמץ לסייע ככל שיוכל. "יש כאן שתי נקודות", אמר סגן השר, "נקודה אחת זה הסור מרע. יש מתקפת תרבות על מדינת ישראל. יש מתקפה על המדינה היהודית כדי לטשטש את כל הזהויות. זה חודר לכל בתי הספר. ומי שחושב שבתי הספר הדתיים מוגנים, הוא טועה בהחלט". 

לדבריו, "זאת מתקפה שמאורגנת היטב על ידי כספים שמגיעים ממדינות וארגונים זרים. האנושות מאבדת את הנורמליות הטבעית, ומטרת המתקפה הזאת היא גם לפגוע בקדושת היהדות". 

עוד הוסיף מעוז: "אין זה סוד שבית המדרש ממנו באתי, הוא לא בית המדרש של חב"ד. אך העניין הזה נוגע לכולם". סגן השר סיפר על המפגש הראשון שלו עם הרבי. "זכיתי שבת אחת להתפלל במחיצתו של הרבי. זאת הייתה שבת חנוכה בתשמ"ה. זה היה במהלך ניהול הקמפיין לשחרורו של אסיר ציון נתן שרנסקי, ונתקענו בארה"ב. אני זוכר, כשהחסידים חיכו לרבי, היה רחש. וכשהרבי נכנס, הייתה דממה מוחלטת.

"אני לא מחפש קריירה. הגעתי לפוליטיקה כדי לעשות שני דברים. לנתח את מפת האיומים התרבותיים על מדינת ישראל. וגם כדי להתעסק בעשה טוב. לחזק את הזהות היהודית של המדינה. אנחנו כרגע בשלב הבנייה של הרשות לזהות לאומית יהודית. הפקידים שולטים בממשלה, מנסים לשים לנו רגליים. אני מאוד מקווה שנתקדם בעז"ה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.