COL | יום כ"ט אב ה׳תשפ״ג 16.08.2023

המסע בצפון שחברי הכולל הוותיקים לא ישכחו

שלושה סניפים של כוללי 'תפארת לוי יצחק', הפועלים ברחבי הארץ, נבחרו על ידי 'כולל חב"ד' למסע קברי צדיקים מיוחד בצפון | המסע שילב בתוכו גם ערב הוקרה וחלוקת מתנות ייחודיות | המסע הינו חלק מפרויקט מהפכני להעצמת רשת הכוללים - על פי הוראותיו של הרבי | לסיפור המלא ותיעוד 
המסע בצפון שחברי הכולל הוותיקים לא ישכחו

לרגל כ' אב, יום ההילולא של אביו של הרבי, הגאון המקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן, נבחרו שלושה סניפים של כוללי 'תפארת לוי יצחק' - המופעלים על ידי 'כולל חב"ד', למסע מיוחד בקברי צדיקים בארץ הקודש. 

בתחילת השנה, רוענן פרויקט הכוללים, שהוקמו בשעתו על ידי הרבי לזכרו הטהור של אביו. בעקבות הרענון שבוצע על ידי 'כולל חב"ד', נרשמה הצלחה מרשימה, עם השתתפות ערה של המשתתפים המבוגרים. המסע המדובר, הינו חלק מפרויקט מהפכני שמעצים את רשת הכוללים הייחודית, על פי הוראותיו של הרבי לאורך השנים. 

כאמור, לרגל כ' אב השנה, עשרות ממשתתפי שלושת הכוללים יצאו למסע בקברי צדיקים. הכוללים שנבחרו הם: ראשון לציון - בראשות השליח הרב דוד קפלן, חולון - בראשות השליח הרב שמואל רסקין וקריית גת - בראשות הרב ראובן שניאורסון. 

המסע נפתח תחילה בקברו של הרמב"ם בטבריה, שם נחגג סיום הרמב"ם. כחלק מהתכנית הלימודים בכוללי 'תפארת לוי יצחק', לומדים גם את הרמב"ם היומי, כך שלמשתתפים היה חיבור אישי ומרגש לביקור בציונו של הרמב"ם. 

התחנה הבאה הייתה תפילה בקברו של רבי מאיר בעל הנס, שם גם נערכה תפילת מנחה. 

לאחר מכן השתתפו חברי הכוללים בחלק האומנותי של המסע, שכלל גם שייט בכינרת, ובהמשך נהנו מארוחת ערב משובחת. במעמד ההצדעה לחברי הכוללים, על התמדתם בלימוד היומי, הוענקו מתנות למצטיינים. 

בפני הקהל, נשא דברים השליח הרב פנחס מרטון, אחיו - יבדחלט"א - של הרב יצחק מרטון ע"ה שהקדיש את חייו לענייני 'כולל חב"ד'. הרב מרטון דיבר על המשמעות העצומה של התמדה והתמסרות ללימוד התורה. 

בערב ההצדעה הוקרן גם וידאו מיוחד על בעל ההילולא רבי לוי יצחק ובהמשך, עלו לשאת דברים נציגים מהכוללים, שדיברו על השינוי והמשמעות שיצקו להם שעות הלימוד בכולל. 

המסע המרגש הסתיים בחלוקת שי אישי לכל אחד מחברי הכוללים, שיפאר את שולחן השבת שלהם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.