צבי סופר | יום כ"ז אב ה׳תשפ״ג 14.08.2023

מהפכת השליחות החינוכית נותנת אותותיה ומשנה את המפה

עשרות אברכים שנבחרו בקפידה להימנות על משתתפי התוכנית להכשרת שלוחי חינוך, לוקחים חלק בימי היערכות הייחודיים שהחלו אתמול בכפר חב"ד ונמשכים גם היום באווירה חמה ומרוממת | הרצאות מרתקות מפי טובי המרצים שנועדו להכשיר את הלבבות לקראת השליחות המיוחדת | המשתתפים דנו בהיבטים ובאתגרים השונים הכרוכים בשליחות החינוכית, שמעו על גישות שונות מפי אנשי מקצוע עתירי ידע וניסיון
מהפכת השליחות החינוכית נותנת אותותיה ומשנה את המפה
צילומים: מנדי קורנט

אתמול בבוקר, יום ראשון, באו בשערי אולם התלמוד תורה בכפר חב"ד, עשרות אברכים שנבחרו בקפידה וזכו להימנות על 'שלוחי החינוך' ולהשתתף בתוכנית המהפכנית מטעם 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' שנועדה להכשיר את שלוחי החינוך העתידיים, בטרם תיפתח התוכנית הדו שנתית המקיפה, נערכים שני ימי עיון עשירים ומרתקים, במטרה להכשיר את הלבבות לקראת השליחות המיוחדת.

הבוקר נפתח בשעת לימוד חסידית בחברותות, בהם האברכים צללו לעומק המשמעות הפנימית של השליחות החינוכית ועיצוב הדור הבא.

בר עשיר ומשופע בכל טוב נפתח לכלל המשתתפים. המרצה הנודע הרב שניאור אשכנזי ריתק את הקהל בדברים מחכימים אודות הכלי העצום של העברת מסרים שהופקד בידי שלוחי החינוך.

בהמשך נשאו דברי ברכה מנכ"ל הרשת הרב אליהו קריצ'בסקי והרב מענדי ערד רכז תוכנית ההכשרה.

תוכנית ימי העיון נבנתה בקפידה, מגוון עשיר של מרצים עתירי ניסיון מתחומים שונים הנוגעים לשליחות החינוכית, התייצבו בזה אחר זה להחכים את האברכים מהידע והניסיון שצברו. הנושאים שדנו ועלו היום, נגעו בין היתר בדרך העוקפת לפתרון בעיות משמעת בשעת הלמידה, בלמידה מתוך חיות וגם בלמידה חווייתית, כאשר המשחקולוג חגי גלנט ערך משחק מדגים יחד עם האברכים שבו הם טעמו בעצמם מכוחה של למידה חווייתית.

בהנהלת ה'רשת' אומרים כי השבוע הזה מהווה לסנונית הראשונה במהפכה שהחלה לקרום עור וגידים, ההיענות הברוכה לה זכתה תוכנית ההכשרה בקרב האברכים ואנ"ש, עשרות פניות מהעידית שבעידית, מלמדים על כך שהשליחות החינוכית אכן בוערת ונוגעת לרבים וטובים.

"המהפכה שהחלה תיתן את אותותיה בקרב שדה החינוך ובקרב דור העתיד כולו, שיזכו למחנכים שופרא דשופרא כלשונו הק' של הרבי, שלוחי חינוך חסידיים ואיכותיים", מסכמים ב'רשת'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.