מערכת COL | יום כ"ו אב ה׳תשפ״ג 13.08.2023

בגן ישראל 'צבא הגאולה' במגדל העמק - מסכמים שבועיים | צפו

ארעא דגליל: מאה וחמישים חיילים, שלושים אנשי צוות מסורים, עשרות פרקי תניא בע"פ, שבועיים ימים, צבא שלם, רמטכ"ל אחד | קעמפ גן ישראל צבא הגאולה במגדל העמק בגלריית סיכום
בגן ישראל 'צבא הגאולה' במגדל העמק - מסכמים שבועיים | צפו
תמונות: באדיבות המצלם

ימים אחדים עברו מאז סיומו, והשפעתו הנרחבת של קעמפ 'גן ישראל צבא הגאולה', שנערך בימי הקיץ במגדל העמק, עדיין ניכרת במוחש בחיילים שהשתתפו בו - ילדי העיר וערי הצפון. כך לפי אנשי הצוות בקעמ.

קעמפ 'גן ישראל - צבא הגאולה', התקיים תחת ובהכוונת מוסדות חב"ד בעיר, בראשות שליח הרבי לארה"ק וראש ישיבת תומכי תמימים במגדל העמק הרב יצחק גולדברג, והמרא דאתרא חבר בי"ד רבני חב"ד בארה"ק שליח הרבי הרב ישראל יוסף הכהן הענדל, ובהדרכת המשפיע הרב דב מנחם דברוסקין.

הקעמפ מתייחד משאר הקעמפים ברחבי אה"ק במחירו השווה לכל נפש - על אף הסטנדרט הגבוה, והאיכות הגבוהה של הקעמפ, גם ביחס לשאר הקעמפים בארה"ק, בזמן הנרחב בו הוא נמשך, בצוות המיוחד שנבחר בקפידה, מבוגרי ישיבת תומכי תמימים בלוד ובמגדל העמק, המתכונן שבועות רבים לפני תחילת הקעמפ כדי להפיק את מירב ההשקעה במימד הגשמי והרוחני של הקעמפ.

כל אלו הם רק חלק מהסיבות המביאים את החיילים מכיתות א' עד ו' בתלמוד תורה חב"ד בעיר, ושאר בני גילם מערי הצפון - על אף שלא מתגוררים במגדל העמק, חלקם אף לא לומדים במוסדות חב"ד, לבוא ולהשתתף בקעמפ זה.

לאורך ימי הקעמפ התקיימו תפילות בחיות מיוחדת, עשרות עשרות של פרקי תניא נבחנו החיילים בע"פ מתוך חוברת השינון המיוחדת אותה קיבלו, למדו את עניינו של כל אחד ואחד מי"ב הפסוקים שתיקן כ"ק אדמו"ר, סביבם נסוב חומר הלימודים בקעמפ השנה, השתתפו בפעילות 'מלחמת התקשרות' מיוחדת ובשאר פעילויות מרתקות, נהנו מהטיולים ואטרקציות ברחבי הצפון, אלו ועוד חוויות רבות מילאו וגדשו את הימים בקעמפ.

ביום האחרון לאחר הצגת הצוות המיוחדת, ששילבה תוכן חסידי עמוק בליווי דרמה וצחוק, עבר והווה, ולאחר באנקעט סיום מושקע ומרומם, התקשו החיילים לעזוב את שטח הקעמפ. אך כשהפנימו עד כמה המלחמה נמצאת בקו הגמר, והם החיל שבכוחו להכריע, פנו החיילים מלאי עוז ומרץ לביתם להמשיך את אור הקעמפ אל הבית ואל החוץ במשך כל השנה כולה.

בלי להתפעל מהעולם המגושם ואדרבה, להפוך אותו, לא להפסיק לרגע להילחם, לכבוש את העולם, להכריע את הכף, לנצח את המלחמה אחת ולתמיד, ולהביא להתגלות הרבי וביאת משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה.

 כי חיילים הם, בצבא - צבא שיכריע את העולם לגאולה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.