יום כ"ו אב ה׳תשפ״ג 13.08.2023

"לשמוע, ללמוד וללמד": כינוס ההכשרה לשלוחי חינוך יצא לדרך

כפר חב"ד אירח היום את כינוס ההכשרה הראשון לשלוחי החינוך החדשים של 'רשת אהלי יוסף יצחק' | מיטב המרצים משתתפים בכינוס ההכשרה שיימשך יומיים, בשילוב של הרצאות וסדנאות | לסיפור המלא ותמונות ראשונות
קרדיט: מענדי קורנט

עשרות אברכים איכותיים החלו היום (ראשון) את תוכנית הליווי וההכשרה לשלוחי חינוך.

בכפר חב"ד, באולם התלמוד תורה, השתתפו עשרות אברכים בכינוס ההכשרה הראשון לקראת כהונתם כשלוחי חינוך במוסדות 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש'. 

האברכים, נבחרו בקפידה מתוך מאות פונים, במסגרת המיזם החינוכי הגדול של ה'רשת' - שמטרתו להכשיר את הדור הבא של שלוחי החינוך ובכך להביא לתגבור משמעותי בעולם השליחות החינוכי, הן בכמות והן באיכות.

המיזם החדש מעניק לכל אברך סל כלים משובח ומקצועי, שיאפשר לו להפוך לשליח חינוך, באמצעות לימודים וקבלת תוארים מתאימים, מה שיקנה לו הן הכשרה חינוכית חסידית ראויה והן פרנסה בהרחבה, תוך מיקוד איכותי במשימת השליחות. 

בכפר חב"ד, מתכנסים האברכים הנבחרים, ליומיים גדושים, רוויים בתכנים איכותיים ומקצועיים. סוללת אנשי חינוך, מרצים ואנשי מקצוע, מכל שדרות החינוך, נושאים דברים בפני האברכים - במטרה לאפשר להם כניסה מוצלחת לדרכם החדשה. יומיים אלה ישלבו בתוכם פאנלים, רבי שיח וסדנאות מגוונות, שינוהלו על ידי הצוות החינוכי של ה'רשת'. 

ימי ההיערכות, מהווים את יריית הפתיחה של הכשרת הדור הבא של שלוחי החינוך ובע"ה יביאו לשדרוג משמעותי במפת השליחות החינוכית בארה"ק. 

בין המרצים: השליח הרב שניאור אשכנזי, מומחה בלמידה ריגשית מתני'ה ריגר, מלווה בתחום האקלים הבית ספרי בנימין גוטליב, מומחה להרפתאות חינוכיות חגי גלנט, מפקח כולל בחמ"ד ר' יעקב קשולבסקי, הסופר והמרצה הרב דן טיומקין, מחנך יצירתי מהשטח ר' יונתן איש בית ומומחה למיצוי זכויות במשרד החינוך ואיש החינוך הרב יוסף יצחק אהרן.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
ועדיין צריך לומר...
כ"ח אב ה׳תשפ״ג
א. מדוע לא פורסם במקום בולט דרכי הרישום?
ב. רוב מוחלט מהפרצופים כבר מתעסקים בחינוך, ובוודאי שאין כאן ביקוש של מאות רבות היות וידוע היחס העצוב לעוסקים בחינוך שלא השתנה ביום אחד, הלוואי ותביאו דמויות חדשות...
ג. עוד קודם לכן, הלוואי ותשכיל המערכת בארץ לשמור על הכוחות הקיימים בשדה החינוך הפועלים עם כל המרץ ולא רק שאינם מתוגמלים כספית כראוי ומצד ההורים - הרי שהנהלת המוסדות גורמת להם להידחק החוצה ולא להוציא את הכשרונות כדבעי או לעזוב מחוץ לכרם חב"ד או שדה החינוך בלבד ולו כדי לשרוד רגשית - וכידוע מענות הרבי על הבעייתיות במחיקת כשרונות ובעלי מרץ צעירים ומוכשרים על בסיס מקום/כבוד/שמירת הכסאות עבור משפחה וכו', ומסיימים בטוב.

משיח נאו ממש.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.