מערכת COL | יום י"ג תשרי ה׳תשס״ו 16.10.2005

זמן שמחתנו: בימים ההם בזמן הזה

תחת הכותרת "זמן שמחתנו בימי האור" ארגן 'ועד תלמידי התמימים העולמי' "מלוה מלכה" מרכזי לאורחים שבאו לחצרות קדשינו לחודש השביעי בהיכל הכולל לאברכים שע"י מזכירות הרבי. המתוועד הפעם הוא הרב מיכאל זליגסון משפיע בישיבת "אהלי תורה", ההתוועדות היא "התוועדות המשך" להתוועדות "ימים נוראים בימי האור" שהתקיימה בערב ראש השנה. ו"כמעשהו בראשון כך מעשהו בשני". הרב זעליגסון פותח בתיאור חי של ההכנות לסוכות בחדרו של הרבי: בחירת הד' מינים, חלוקתם לשלוחים, אגידת הלולב. הוא "מכניס" את כולם ללילה הראשון של חג הסוכות – ה"ושמחת", השיחה, הריקודים ועוד. אח"כ ההתוועדות בסוכה והפסקתה, ההתוועדות ה'יבשה' בזאל הגדול. הוא אינו מפספס אף שנה חריגה וממשיך לחול המועד על פרטיו ופרטי פרטיו. המשך הדיווח ב'כתבה מלאה' * להאזנה להתוועדות לחצו כאן
זמן שמחתנו: בימים ההם בזמן הזה
הרב זעליגסון תופס מקום ב"הקפות" ומכניס את כולם לשמני עצרת שמחת תורה. הרב זעליגסון מתעכב במיוחד על פרשת שמע"צ תשל"ח כבנו של "רופא בית הרב" ומספר פרטים לא ידועים על שנעשה מאחורי הקלעים באותם רגעים קשים.

הרב מסכם: "בכלל ראינו אצל הרבי, שככל שהיה נראה שהמצב הבריאותי איננו כשורה, היה הוא "שובר" את המסגרת ומוסיף בענייני גילוי. השיחה שנאמרה במוצאי שמח"ת היתה פי שלוש באורכה ממה שאושרה ע"י הרופאים ועוד ועוד. רואים ברור ש"גם חושך לא יחשיך ממך" ואת הרבי החושך וההעלם לא ממש מעניינות, אין ספק שגם כעת ההמשכות הם "יתיר מבחיוהי". אך אנו רוצים לראות בפשטות את הרבי איתנו – זמן שמחתנו תשס"ו".


לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
2.
שלומי שפרלינג
י"ג תשרי ה׳תשס״ו
יפה לראות אותך שמח.
תשאב הרבה קדושה,
מאחיותיך.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.